نظرات | افسانه ذوالفقاری
ترتیب نمایش
من این ادکلن برای تولد همسرم گرفتم.خیلی خوشبو هستش و ماندگاری خوبی داره. ولی یه گله از عطر افشان دارم و اینکه ادکلن رو حتی با کاغذ کادوی ساده هم کادو نکردین. با این حال که من گفتم بودم کادوش کنید. ولی باز هم از سایت خوبتون متشکرم.
پاسخ مدیر : سلام خدمت شما، تشکر و مبارکتون باشه. چون نام شما و شماره فاکتور خریدتون رو نگفتید پیگیری ممکن نشد. در هر صورت اگر اشتباه از سوی ما بوده ازتون عذرخواهی می‌کنم.
سلام وخسته نباشید خدمت عطر افشان عزیز. من میخواستم ادکلن mine pour homme سفارش بدم. برای تولد همسرم. چند روز طول میکشه تا در بندر عباس به دستش برسه؟ آیا شما برای بسته بندی شیک برای کادو هزینه اضافی دریافت می کنید؟ چطور باید این ادکلن سفارش بدم؟ من EDT این ادکلن میخوام.
پاسخ مدیر : سلام خدمت شما ممنون. سفارشات با پست پیشتاز ارسال می‌شن و فکر می‌کنم شرکت پست تا دو روز متعهد به رسوندن مرسوله هست. در صورت درخواست در حین سفارش کادو به صورت ساده با کاغذ کادو بدون هزینه انجام می‌گیره. می‌تونید به صورت تلفنی سفارش بدید یا بصورت ثبت سفارش در سایت که باید قبلش عضو سایت بشید.
با سلام وخسته نباشد و تشکر از سایت خوب و زیبای شما. لطفا چند ادکلن با رایحه خنک و شیرین برای فصل گرم بهم معرفی کنید. ولی زیاد شیرین نباشه. با تشکر فراوان.
پاسخ مدیر : سلام خدمت شما ممنون. استارلایت خوبه. فرانک اولیویر نیچر و لالیک آمور رو هم پیشنهاد می‌کنم.
سلام خدمت عطرافشان عزیز. خواهرم 34 ساله و ساکن بندر عباس هست. این دو ادکلن کدامش مناسب تر برای فصل گرم هست؟اصلا مناسب هست؟ کدام شیرینی کمتری داره؟ ممنون میشم چند ادکلن برای این فصل در همین قیمت معرفی کنید. با تشکر.
پاسخ مدیر : متوجه نشدم منظورتون کدوم دو ادکلنه. اکلت مناسبه. فره رز پرینسس و دیویدف کول واتر هم گزینه‌های خوبی هستند
با سلام و خسته نباشید خدمت شما و تشکر از سایت خوب شما. یک سوال داشتم. از بین ادکلن های زیر کدام شیرینی کمتری دارد؟
1.versace: bright crystal limited editional
2.amethyst
3.rebl fleur
4.start light
با تشکر فراوان
پاسخ مدیر : سلام تشخیصش سخته اما فکر می‌کنم استارلایت

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir