نظرات | سلطان قلبها
ترتیب نمایش
کسانی که میگم ماندگاری نداره این عطر, احتمالا عطرشون تقلبیه. من سه بار تا حالا این عطر رو گرفتم. از اون زمانیکه 130 تومن بود. واقعا عالیه. هم رایحه هم ماندگاریش. فقط چون برندش نسبتا معروف نیست در برابر برندهای دیگه, بخاطر همین قیمتش پایینه.
4 تشکر شده توسط : هاشم پور فاطمه فیضی
کاملا درست فرمودید.دیگه باید قدر عطرهایی که داریم رو بیشتر بدونیم.چون با این قیمتهای واقعا بالا خیلیها توان خریدشون کم شده.آخه چرا ما ایرانیها اینقدر باید تو محدودیت و سختی باشیم از هر لحاظ؟
4 تشکر شده توسط : Salman Ketabchi رامین
اوه اوه- ریو انم 240 تومان؟ به کجا داررریم میریم؟
واقعا تو این بازار چه خبره؟ این قیمتها چرا اینجوری شده
داداش با بولدوزر از روش رد شدی خخخ . با احترام به تمام سلایق، عطر کلاسیکی هست با پرفورمنس خوب
2 تشکر شده توسط : محمد ادریسی C.L.O.N.E.R
تا حدودی شبیهه لانویت هست.با این قیمت میشه گفت گزینه خوبی هست.پخش و ماندگاری خیلی خوبی داره و از عطرهای گرونتر از خودش خیلی سرتر هست از هزلحاظ.تو این شرایط گرونی قیمت عطرريالواقعا میشه گفت عطریه که ارزش داره اینقدر پول بالاش بدی.شاید اگه برند دیگه ای بود با این کیفیت قیمتش تا 500-600 هم میرفت.
بله.متاسفانه خودمان زودتر به استقبال تحریمها رفتیم(بخاطر منفعت و سود شخصی) .جای سواله برام که آیا واقعا الان کسی سه میلیون پانصد واسه عطر اونتوس پول میده؟ یا LA NUIT ایوسن لورن به قیمت یک میلیون و چهارصد؟ و همین رو میشه تعمیم داد به همه عطرها. .... درسته دلار بالا رفته، ولی چجوریه که یک عطر مثلا چهل درصد رفته رو قیمتش و یک عطر سیصد درصد؟!!! خودزنی، خودتحریمی تا کی؟
3 تشکر شده توسط : m_b حسین .ب
سلام.یکجا راجع به معروفترین عطرفروشی وزرا صحبت کرده بودید.میشه لطف کنید اسمش رو بگید.یا اگه مقدور نیست اینجا،فقط حرف اولش یا یه نشانه ای ازش بگید.تشکر از شما.
بله.متاسفانه مثل بقیه اجناس قیمت عطر هم تابع افزایش دلار بوده و به طور غیرمنطقی بالا رفته- تنها چیزی که ثابت مونده،درآمد افراد حقوق بگیره. بماند که برای یکسری اوضاع کویته الان.دیگه واسه خرید عطرهای معمولی هم باید کلی هزینه کرد.چه برسه به عطرهای اسم و رسم دار.
6 تشکر شده توسط : مژگان صمدی گنجی
من این عطر و هرود رو همزمان روی بلاتر تست کردم.هرود بعد یک روز تقریبا بوش محو شد.ولی لیتون بعد از چهار روز هنوز بوش مشخصه.تعجبم که بعضی دوستان میگن ماندگاریش پایینه. البته در مورد عالی بودن هرود هیچ شکی نیست .این فقط نظر تست من بود.
2 تشکر شده توسط : Salman Ketabchi C.L.O.N.E.R
ای دل غافل.قیمت رو نگاه!!!! کاش اون موقع که 500 تومن بود خریده بودمش. خیلی بوش عالیه.
3 تشکر شده توسط : دکتر فرشاد Faaezaam

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir