نظرات | سعید
ترتیب نمایش
سلام ودرود خدمت عزیزان امیدوارم حال دلتون خوش باشه. جناب مارلی باز بابت پاسخگویی خیلی ممنونم.ان شاالله زیر سایه امام رضا(ع) سلامت باشیدو زیارتتون قبول باشه التماس دعا. جسارتا عرضی داشتم خدمتتون ایا امکانش هست به طریقی بنده هزینرو برای شما ارسال کنم تا شما لطف کنید عطرو برام تهیه و ارسال کنید. میدونم خواسته ای که دارم به جا نیست و کمال پررویی محسوب میشه و باعث زحمت شما میشه. به این دلیل این درخواست کردم چون هزینه پرداختی کم تر میشه و قابل اطمینان تر هست و اگر هم امکانش نبود هیچ اشکالی ندارد و بنده از سایت مورد نظر خرید میکنم. خیلی ممنون
سلام وقتتون بخیر امیدوارم خوب باشید. ایا عطر مورد نظرو خریدین اگر خریدین میشه لطف کنید از اصل بودنش ،ماندگاری ،رایحه و پخش بوش و مخصوصا بازخورد دیگران توضیحی بدین.خیلی ممنون
در ادامه صحبتام شوربختانه عطرفروشای شهرمون این عطرو نداشتن و حتی از کیش وقشم و دبی پیگری کردن که باز هم نبود.نمیدونم ایا میشه به این سایتا اعتماد کرد و برای خرید عطر هزینه کرد.قبلا از [...] خرید عطر داشتم و اصلی بود ولی قیمتاش از سایتای دیگه خیلی بالاس.این دفعه میخوام از [...] سفارش بدم. جناب مارلی باز لطفا بفرمایید ایا میشه به این سایت اعتماد کرد یا اگر راه دیگه هست بفرمایید منم همون راه برای خرید انتخاب میکنم چون هزینه کمی نیس و اگر عطر اصل نباشه پرداخت این هزینه بی انصافیه. اعضای محترم اگر نظری داشتن لطفا بندرو راهنمایی کنند خیلی ممون.
سلام و عرض ادب خدمت عاشقان دنیای عطر.بعد کلی گشتن توی سایتای مختلف نمیدونم چطوری شد که با عطرافشان اشنا شدم وبعد بررسی نظرات عطرهای مختلف تازه فهمیدم دنیای عطر دنیایس پر از رمزو راز های گوناگون ومعماهایی پیچیده که فقط از طریق عشق بازی با عطرای مختلف و زندگی کردن با رایحه های گوناگون وشناخت اصالت عطرهای خاص میتوان به این رازها پی برد ودنیای عطرو گسترش داد.بین برندهای مختلف برند پارمومز د مارلی نظرمو به خودش جلب کرد و بابررسی نظرات عطرهای این برند به این نتیجه رسیدم که عطر کارلایل انتخاب کنم. دلیل گرایش بنده به این برند و انتخاب این عطر چیزی نیس جز نظرات جناب perfumer که واقعا با این توضیحاتی که در مورد هر عطر میدن ادمو راغب میکنه که حتما استفاده کنه . ان شاالله انتخاب درستی کرده باشم.
سلام . از بین این عطر و عطرهای زیر کدومش از لحاظ رایحه و ماندگاری و مخصوصا پخش بو بهتره.
وان میلیون اینتنس/وان میلیون ابسولوتلی گلد
منم عطر گرم و شیرین بیتشر میپسندم
و اگر عطر بهتری از این سه مدل بود لطف کنید و راهنمایی کنید

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir