نظرات | orang
ترتیب نمایش
Polo
لینک به نظر 21 مهر 1402 تشکر پاسخ به Sam Irani
بله متاسفانه هم از نظر رایحه و هم مخصوصا از نظر ماندگاری تفاوت زیادی داره
5 تشکر شده توسط : Iraj jahandar فاطمه فیضی
در قسمت تحتانی نسخه امریکایی made in usa نوشته شده و همچنین در قسمت تحتانی شیشه ادکل هم made in usa به رنگ طلایی براق تایپ شده ولی در قسمت تحتانی شیشه ادکلن فرانسوی سمت راست برچسب به رنگ تایپ سفید نوشته شده made in france
11 تشکر شده توسط : علی پارسایان محمدرضاسپهی
Polo
لینک به نظر 7 اردیبهشت 1402 تشکر پاسخ به ارژنگ بوترابی
بروی چشم ارژنگ جان تشکر از شما و راهنمایی های بسیار خوب . حال میخواستم بدونم بعد گذشت حدود دو سال باز ممکن هست این اسپری های کورتون که فرمودید روی ترمیم سلولهای عصب بویایی تاثیر داشته باشه؟ چون هنوربعضی از چیز ها مثل خیار و هندوانه و برخی سبزی ها رایحه اصلی قبل پاروسمی رو ندارند و کمی متفاوت هستند و البته چون من خیلی روی روایح حساس بودم شاید این موضوع مشهود تر باشه.
جالب اینجاست که اون بوی تعفن که میومد از خیلی چیزهای متفاوت مثل غذا ها دود اگزوز و حتی برنج و نان و غیره ، من کاملا با جزیات میتونستم مواد متعفن تشکیل دهنده همون بو بد رو شناسایی کنم که همه ش هم توهم بود ....
سالم تندست باشید
6 تشکر شده توسط : مجتبی بهشتی IRRO
Roma Uomo
لینک به نظر 7 اردیبهشت 1402 تشکر پاسخ به amir zandi
اولین بار این عطر سال 77 از یک دوستی هدیه گرفته بودم در دوران سبک بالی دانشجویی ..
در یک کلام عطر میوه ای فرش ولی گرم و مجلسی که حالت مردونه اون خیلی شدید نیست و تا حدی شبیه همون روما زنونه هست و یونیسکس . در ابتدا فقط عطر میوه مرکباتی گرم و بعد مدتی کوتاه ماندگاری نت های صندل بسیار کم و زود از دست میده ولی و همون ابتدا حس یه مرد رمانتیک تا حدی شیطون سرزنده و خندان و بوی پارتیهای شبونه را برای شما ایجاد میکنه
11 تشکر شده توسط : علی پرهام فر سعید رضایی شوشتری
Polo
لینک به نظر 7 اردیبهشت 1402 تشکر پاسخ به اردشیر خلیل زادگان
فکرکنم شما بروت فور من میگید brut for men
1 تشکر شده توسط : محسن جمالیان
متاسفانه اکثر عطر ها بمرور زمان اون رایحه سابق را دیگر هرگز ندارند و این عطرهم هرگز اون نسخه امریکایی قدیمی نخواهد شد و فرانسوی این عطرخیلی تفاوت دارد و من به اندازه چند میل انتهای اون شیشه قدیمی اولی رو هرگز از دست نمیدم.

موضوعی رو میخواستم با شما رفقا در صفحه ادکلن امضای خودم درمیون بگذارم . البته این داستان حس بویایی برای من که بمدت حدود یک سال نیم تا دو سال بعد از اتمام بیماری کرونا دچار بیماری پاروسمی بودم، شرایط زندگی بدتری را فراهم کرد. پارسمی بیماری بعد کرونایی شایعی هست که بوها و روایح بصورت اشتباه به مغز مخابره میشده و هیچ بویی، بوی واقعی خودش نبوده ، و بسمت بوی زباله و بوی تعفن گرایش داره مثلا بوی دود سیگار بمدت یک سال تمام برای من البالو گندیده بوده یا نونوایی بوی فاضلاب و ... و این برای من که با روایح زندگی میکردم بسیار درد اور بود .
مقصود از بیان این مطلب این بود که تا موقعی چیزی از دست ندادیم قدرش رو هرگز نمیدونیم رفقا . و همین حس بویایی و نداشتنش و پرشانی این حس بمدت حدود دو سال ، چنان خلا بزرگی در وجود من ایجاد کرده بود که گاهی حس میکردم ادامه زندگی دیگه معنایی نداره ... شاد باشین و از داشتن نعمت لذت از این حس زیبا لذت ببرید .
من این عطر رو مدام هر روز بو میکشیدم و تا موقعی که بوش درست به مغزم برسه هرگز استفاده ش نکردم و اولین موضوع خوش ایند برای من الان ... حس دوباره لمس این عطر شاهکار هست ... با تشکر
مارسل پروست در کتاب جستچوی زمان از دست رفته میگه :
" هنگامی که از گذشته کهنی هیچ چیز به جا نمی‌ماند، پس از مرگ آدم‌ها، پس از تباهی چیزها، تنها بو و مزه باقی می‌مانند که نازک‌تر اما چابک‌ترند، کمتر مادی‌اند، پایداری و وفایشان بیشتر است، دیر زمانی چون روح می‌مانند و به یاد می‌آورند، منتظر، امیدوار، روی آوار همه چیزهای دیگر می‌مانند و بنای عظیم خاطره را بی‌خستگی روی ذره‌های کم و بیش لمس نکردنی‌شان حمل می‌کنند."
28 تشکر شده توسط : Iraj jahandar ESI
جالبه که در مورد این نظری داده نشده . درسته بعضی ادکلنها ان معروفیت قبلی ندارند ولیچیزی از جذابتشون کم نمیکنه. این عطر یکی از عطرای مرد علاقه من بوده و بسیار در زمان خودش متفاوت و خاص بوده و هست . برای من بسیار شبیه عطر بیژن فور من هست البته جدیدا هیچ اون کیفیت قدیمی ها رو نداره ولی بسیار باشکوه و مردونه قوی و شیک
15 تشکر شده توسط : کاوه Perfumex
دوست عزیز بسیار زیبا گفتی... ولی من این گسترش فیک شدگی را در همه جا میبینم و ایران همچنان .
ادا درآوردن بجای اصل، در تمامی موارد، تحصیل ، کار ، حتی خستگی فیک، در موارد شخصی .
فیک بودن، شده مرض دنیای ما .
نمیگویم هر چیز جدیدی بد است، نه . ولی ظاهرا دنیای ما به چیزهای پشت پرده و پول مدار بیشتر از هنر واقعی اهمیت میدهد.
با یک نگاه گذرا به دنیای هنر ایران و همینطور جهان متوجه میشویم که دنیا دنیای زور است و پول و نگاه گذرا و بی احساس ماشینی به همه چیز . و هنر مندان واقعی در تمام زمینه ها مخصوصا هنری دور از چشم بقیه با جیبهای خالی یاکار دیگری را از سر گرفتند و یا امیدی به رشد در زمینه ای که متعلق با ذاتشان هست، را ندارند و ایران از همه برتر . مقایسه فیلمهای برنده جایزه اسکار قدیم و جدید ، ستاره های هالیوودی قدیم و جدید ، موسیقیهای برتر دنیا و سبکهای موسیقی ، و بولد شده در رسانه ها قدیم و جدید ، سوپر استار های پولدار و معروف فیکی که حتی در کنسرتشان هم نمیخوانند. روشنفکرها و مغز خالی های خوش تیپ.
16 تشکر شده توسط : هومن شایسته
اولین عطری که توی دوران جوانی عاشقش شدم
5 تشکر شده توسط : هلیوس فاطمه فیضی
این عطر بسیار بسیار خوشبو و مردونه و شیک هست
یکی از بهترین عطرهای پایه عنبر . بوی شیک و مجلسی و خاص و مردونه .فقط پخش بوی کمی داره
2 تشکر شده توسط : محسن جمالیان ‌آرش

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir