نظرات | آزاد
ترتیب نمایش
من این عطر رو از فروشگاه اینترنتی لی{...} خریدم.
فکر کنم 99 درصدش آب باشه. حالا یا فیک بهم انداختن یا کلاً همینجوریه.
چون بوش بعد از چند دقیقه ، جان به جان آفرین تسلیم میکنه و راهی عالم باقی میشه.
نه ماندگاری
نه پخش بو
نه رایحه
سلام.
میشه لطفاً واسه یک آقای حدوداً 30 ساله ، برای فصل سرد و یا چهارفصل ، چند عطر برای موقعیت های رسمی و مجالس بهم معرفی کنید که به هیچوجه شیرین نباشه و رایحه گلی داشته باشه (اصلاً چوبی و دودی و سنگین که شامه بعضی ها رو آزار میده نباشه) و مهمتر از همه ماندگاری و پخش بوی بسیار بسیار عالی داشته باشه؟
لطف کردید آقای ابوطالبی؛ از همون سایتی که معرفی کردید چک کردم؛ اینطور که متوجه شدم بچ کد در واقع یه کد دسته ایه. یعنی کدی که به یه دسته و نوع خاصی از محصولات یه شرکت اختصاص پیدا میکنه و تعداد محصولاتی که یک بچ کد واحد روشون خورده خیلی زیاد هست یعنی ممکنه کل عطرهای دیور هوم اینتنس که امسال تولید شدن یچ کد واحدی داشته باشن. بر خلاف برچسب شبنم که مثل اثر انگشت هست و برای هر محصولی فرق میکنه و یه شماره منحصر به فرده. باز هم ممنون که راهنمایی کردید
ممنون از لطفتون آقای ابوطالبی؛ اما میشه راهنمایی کنید که این پچ کد رو از چه طریقی از کدوم سایت باید چک کنم؟
سلام؛ من از بین فروشگاه هایی که عطرافشان ، قیمتهاشون رو معرفی کرده بود رفتم از طریق فروشگاه اینترنتی مدیسه این عطر رو خریدم چون از بقیه قیمت مناسبتری داشت. اما بعداً که کد شبنم روی محصول رو از سایت شبنم استعلام کردم جواب داد که کد نامعتبره!
به نظرتون محصول تقلبیه؟

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir