نظرات | نیلوفر حاتمی
ترتیب نمایش
سلام من تازه وارد سایت شدم.. امیدوارم منو کمک بدین با نظرات خوب و ارزشمندتون.جناب ایکاروس (البته اگه این کامنت ومیبینdن)..این برند به من معرفی شده..من هم با نظر شما که عطر باید با شخصیت فرد متناسب باشه موافقم..من 40 سالمه..با شخصیتی جدی ولی مهربان و خونگرم..که همیشه یا در جلسه هستم یا دانشگاه.. فکر میکنید این عطر مناسب من هست؟..Narciso Rodriguez for Her EDP..نارسیس رودریگرز هم به هم معرفی شده؟..کدومشون؟
سلام دوستان من تازه وارد سایت شدم.. امیدوارم منو کمک بدین با نظرات خوب و ارزشمندتون.. مخصوصا خانم سحر وجناب ایکاروس (البته اگه این کامنت ومیبینن)..این برند به من معرفی شده..من هم با نظر آقای ایکاروس که عطر باید با شخصیت فرد متناسب باشه موافقم..من 40 سالمه..با شخصیتی جدی ..که همیشه یا در جلسه هستم یا دانشگاه.. فکر میکنید این عطر مناسب من هست؟..Narciso Rodriguez for Her EDP..نارسیس رودریگرز هم به هم معرفی شده؟..کدومشون؟

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir