نظرات | نیما
ترتیب نمایش
GREEN SAPPHIRE
لینک به نظر 20 مرداد 1400 تشکر پاسخ به حسین .ب
متاسفانه یکی از عوارض پرتکرار سالهای اخیر عطرافشان اینه که هر ازگاه پیامبری در آن ظهور میکنه که در ابتدا به دنبال کسب تجربه و علمه و رفته رفته با کامنت های اخلاق محور و‌دوستانه (به زعم خود) جذب مخاطب میکنه و متاسفانه خیییلی زود خودش رو در قله احساس میکنه،طوری که هرگونه انتقاد ولو انتقادات درست و با مستندات رو ، توهین به ساحت مقدس ش تلقی میکنه و آن روی خوش رفتار و صبور اوایل ظهورش رو فراموش کرده و شروع به جوسازی علیه جریان پیش آمده میکنه ...
واقعا عجیبه چون خودم تو‌همین چند سال اخیر چندین موردش رو دیدم و مطمینم خیلی از دوستان قدیمی هم دیده باشن ،این رو‌هم بگم که گذر زمان بهترین سرند و الکه و خیلی جای نگرانی نیست ... اما فقط یه موضوع میمونه و اون سایر دوستانیه که تازه وارد این عرصه شدن و نشناخته و نادانسته به نظرات این اشخاص اتکا میکنن و دچار اشتباه میشن .
16 تشکر شده توسط : آیدا Kambiz
سلام
به نظر من تا حدودی "ورساچه اروس"
2 تشکر شده توسط : Mahdi chavoshi محمد معین سرافرازی
سلام
کارتیه پاشا خیلی شبیهشه
4 تشکر شده توسط : هەژار سعیده دهرویه
سلام علی آقای عزیز
تجربه بنده در مورد سوال خوب شما اینگونه بوده که عطرهای اینچنین پیچیده که توجه خودمو از ابتدا جلب نکرده ، معمولامورد پسند سایرین قرار گرفته و این همان مقوله پیچیدگی یه عطر خاصه که اجازه نمیده به راحتی قضاوتش کنین و خیلی زود تصمیم قطعی راجع بهش بگیرین
2 تشکر شده توسط : Amir Mohammad علی شهرابی
سلام
این نشونه ی نهایت کیفیت این عطره که همچین حسی رو براتون القا میکنه دقیقا مث زمانیکه شما یه کت چرم اصل از یه برند معروف رو بر تن میکنین و از اصالت رایحه ی اون کت ( ولو با "بوی دام " ) لذت میبرین ...
البته اون هم سلیقه ایه و ممکنه برخی نپسندن .
1 تشکر شده توسط : یاسر عبیات
سلام دوست عزیز
این عطر یکی از بهترین ها در کتگوری خودش هست و بی شک از خریدش پشیمان نخواهید شد به شرطی که تم کلاسیکش رو بپسندید
اگر از پولو سبز خوشتون میاد ،این عطر هم براتون جذاب و دوستداشتنی خواهد بود
سلام و ارادت
با توصیفاتی که از پدر محترمتان داشتین ،من بلا فاصله دو عطر در ذهنم برای همچین کاراکتری نقش بست ...
اولی عطر سارتوریال و دومی فوژه رویال
3 تشکر شده توسط : کاوه جاویدان
پاسخ به حسین .ب
چقدر خوب و قشنگ جان مطلب رو ادا کردین
2 تشکر شده توسط : ممد حسین .ب
احتمالا ایشون فکر میکنن دستریز یا سمپل ، همون اسانس هاییه که تو مترو تو شیشه میریزن و به ملت میدن و گرنه به هیچ وجه تست یه عطر توسط دستریز یا سمپل اورجینال اشکالی نداره و اینگونه مورد خطاب دادن " جماعت دستریز باز و سمپل باز " توهینی بزرگ به همه عزیزانیه که برا تست درست یه عطر اقدام به تهیه دستریز میکنن ، من فکر میکنم همونقدر که شما از توهین به اماکن مذهبی تون ناراحت میشین و این حرکت رو زشت خطاب میکنین، همونقدر هم باید مراقب عبارات و الفاظ خودتون باشید تا کسی رو ناراحت نکنین .
30 تشکر شده توسط : احمد شجاعی SALMAN
به شدت با اون عبارت آخر نظرتون موافقم و بنده هم تاکید میکنم "نداشتن این عطر در مجموعه عطربازها واقعا نابخشودنی ست "
از عظمت این بزرگوار همین بس که بعد از گذشت این همه سال از لانچش ،همچنان یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین عطرهای مردونه ست .
6 تشکر شده توسط : شاپور K کاوه

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir