نظرات | محسن ایزانلو
ترتیب نمایش
سلام آقای معصوم نژاد
بچه ها جاشون توی بهشته. ولی فک میکنم سخت ترین غم، غم از دست دادن فرزنده. خدا به شما و خانواده محترم صبر بده. براتون بهترین ها رو از خدا درخواست میکنم.
14 تشکر شده توسط : بهزاد معصوم نژاد Dragon
دکانت از کجا گرفتید آقای نجاتی؟
Sareef
لینک به نظر 15 فروردین 1403 تشکر پاسخ به سینا جباری
این فروشگاه سایت هم داره؟ میشه یه جوری به اسمش اشاره کنید که تا حدودی بشه اسمش رو حدس زد؟ آخه همه عطربازها تهرانی نیستند که بیان خیابان پاسداران
2 تشکر شده توسط : Perfumex محسن ایزانلو
با سلام به ایکاروس عزیز. از اینکه برای عطرافشانی ها وقت میگذارید و دانش و تجربه تون رو بی منت به اشتراک می گذارید واقعا زبانم از سپاسگزاری نا توانه. با توجه به وضعیت اقتصادی کشور ما خواهشی از شما دارم و اون اینکه با هدف جلوگیری از متضرر شدن عطردوستان و افتادن در دام تبلیغات و فریب در شرایط فعلی مثل سالها پیش عطرهای خوب رو در قیمتهای مختلف (برای توانایی های مالی مختلف) معرفی کنید . با تشکر دوباره
19 تشکر شده توسط : احمد شجاعی Perfumex
خدا بیامرزدشون آقا مهربد. غم بزرگ و جانکاهیه. خدا به شما صبر بده
16 تشکر شده توسط : سالمی امیر علوانی
L'Homme Ideal EDP
لینک به نظر 22 آذر 1402 تشکر پاسخ به علی افتخاریان
ادمین کلا شماره تلفن اعضا رو به کسی نمیده .حتی در صورت رضایت طرفین
1 تشکر شده توسط : سالمی
سلام اقای ابوترابی
لطفا یه ذره بیشتر در مورد رایحه ش توضیح میدید؟
تقریبا مشابه کدام عطرهاست؟ کلیت رایحه منظورمه
3 تشکر شده توسط : Perfumex سالمی
سپاس فراوان از نوشته های مفیدتون. من که نه لیدوما رو دیدم و نه موزه پرادو رو. ولی اونطور که گفتید نماد ثروت و ارزش و هنر هست برای چنین جایی چه عطرهایی می‌پوشید؟( اسامی شون)
5 تشکر شده توسط : Perfumex سالمی
Touch for Men
لینک به نظر 26 مهر 1402 تشکر پاسخ به کامبیز سخی
سلام آقای سخی عزیز
حقیقتا برخی از بهترین تجربیات گرانبها رو که مستبزم پرداخت هزینه های گزاف (مالی و عمری) هست با قابل فهم ترین قلم نوشتید. ممنون که واقعا سخاوتمند هستید و فامیلتون دقیقا بیانگر صفتتون هست. فقط یک سوال : اونجا که گفتید «بهتر اش را نیافته اید» منظور عشق هست یا عطر؟ (خخخ)
9 تشکر شده توسط : احمد شجاعی Perfumex
و اینکه عطر در ابتدا بین وجه انیمالیک و گیاهی بازی میکنه. احساس میکنم یک نتی در این عطر و عطر اتلیه دس اورس لارمز دو دیزرت مشترکه که در هیچ کدوم هم بهش اشاره نشده . یک گیاه در خراسان شمالی هست که اسم علمی ش رو نمیدونم
8 تشکر شده توسط : Perfumex قاسم مسعودی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir