نظرات | سعید 2595
ترتیب نمایش
سلام به همه دوستان
امروز صبح بعد از مدتها از لالیک وایت استفاده کردم . علاوه بر بازخوردهای خوبی که چه از طرف خانم ها و اقایون دریافت کردم باید بگم کار بسیار خوب و دوست داشتنی ای هست . نسبت به قیمتی که داره به نظر من کیفیتش فوق العاده هست. به طور اتفاقی چنتا از کامنت های دوستان زیر این عطر رو که میخوندم متوجه شدم بعضا از پخش و ماندگاریش گله دارند . به نظر من این کار ماندگاری خوب و پخش بوی بسیار قوی ای داره و بعید هم میدونم ریفورموله شده باشه . بچ کد عطر من 2014 هست . احتمال میدم دوستانی که مشکل داشتن عطرشون فیک بوده باشه . به نظر من اگر مایع همین عطر رو توی شیشه عطرهایی نظیر اتلیه کولون یا دیور اوم کولون میریختند کسی انتقادی ازشون نمیکرد و همه با قیمت بالای 500 تومن میخریدنش و حالشو میبردن . البته این نظر منه شایدم درست نباشه .
4 تشکر شده توسط : آیدا پارسی
سلام دوست عزیز احتمالا عطری که گرفتید فیک هست . من تا الان 4 تا شیشه از این عطر رو گرفتم . با بچ کد های متفاوت . هیچ کدوم هم این مشکلی که شما فرمودید نداشتن . این عطر هم ماندگاری خیلی خوبی داره و هم پخش مناسبی داره . برید از یه فروشگاه دیگه هم تست کنید که مطمِین بشید.
3 تشکر شده توسط : SardarAmirPaksaz حمیدرضا ملکی
سلام دوست عزیز . الان توی بازار ایران به احتمال خیلی زیاد فقط ورژن 2011 رو شما پیدا میتونی کنی .
سلام خدمت همه دوستان عزیز .
دوستان هر کس اطلاع داره لطفا کمک کنه چون مطمئنا سوال خیلی دوستان باید باشه .
من چندین بار پست های زیر این عطر رو خوندم ولی بازم نتونستم بفهمم جریان ریفورمول عود ابسولو از چه قراره . واقعا گیج کننده شده کامنتهای بعضی دوستان . اقا یه نفر که اطلاع بیاد بگه از چه بچ کدی به بالا دیگه این عطر ارزش هزینه کردن نداره و کیفیتش خراب شده . من 2 مدل از این کار رو تست کردم یکی همین عکس که تو سایت گذاشته شده که کاور مشکی دورش هست و دیگری اونی که کاور نداره . البته تست هر کدوم رو در حد یک پاف . با یک بار تست هم که نمیشه خوب فهمید . چند تا از دوستان گفتن اونی که کاور مشکی نداره پخش و ماندگاریش افتضاح شده و اون کاور مشکیه خوبه . ایا اون کاور مشکیا هم توی تولیدات محتلف
با هم فرق دارن یا اوکی هستن و هر کاور شکی رو من دیدم بگیرم ؟
سلام . برای این فصل به نظر من شنل کوکو مادمازل بهتر از گزینه های دیگه هست. به عبارت دیگه برای جنس مخالف بیشتر جذابه .
1 تشکر شده توسط : پروین صفوی
پوملو پارادایس .........
بهشت ؟ واقعا اسم برازنده ای روی این کار گذاشتن. طبیعی ترین بوی مرکباتی که توی عطرها تست کردم از این برند بوده . یعنی عالیه این کار مطمئن باشید حالتون رو خوب میکنه ولی افسوس و صد افسوس که ماندگاری و پخش زیادی نداره . پخشی در حد یکی دو ساعت و ماندگاری 5 ساعت شاید. که برای یه کلون تابستونه خوبه . ولی بازم من میگم ارزش خرید داره همچین کیفیتی . 200 میل این کار باید زیر 500 تومن گیر بیاد توی بازار . اگه کار سیتروسی دوست دارید چشم بسته بخریدش. پشیمون نمیشید. ولی باید همیشه دم دستتون باشه که هر چند ساعتی یه بار 7-8 پاف بزنید . خوراک مجالس غیر رسمی و دوستانه هست . باز هم قبل از خرید تستش کنید ولی مطمئنا همه میپسندن همچین بویی رو .
6 تشکر شده توسط : ن بیگی شکیبا
یه کار خوب دیگه از برند اتلیه کلون که بهترین فصل استفاده ازش پاییز و زمستون هست . این کار من رو یاد توسکان لدر تام فورد میندازه. خیلی رایحه اش به توسکان نزدیکه ولی زعفران نداره و بوی عود رو میشه توی کار به وضوح حس کرد. من اینو از توسکان بیشتر میپسندم . هم شیرینی کمتری داره و هم اون شدت گرمی توسکان رو نداره همچنین پخش و ماندگاریش از توسکان کمتره . به نظر من از توسکان به صرفه تره پول 200 میل عود سفیر از 30 میل توسکان کمتره یا شاید برابر باشه با هم . به هر حال حتما باید تست بشه قبل خرید .
7 تشکر شده توسط : رئیس بلایند بایرهای ضرری معین هاشمی
چه بهتر که تستش کردی . ماندگاری و پخشش هم نسبت به کلون بودن این کار به نظر من خیلی خوبه البته اگه توقع بی جا نداشته باشی از عطر. توی گوگل سرچ کن پیدا میکنی بقیه کارهاش رو هم با قیمت معقول زیر 600 برای 200 میل . به نظر من اگه با قیمت خوب گیرت اومد اون کارهاش به مراتب کارهای بهتری هستند.
سلام به نظر من حتما تستش کن . اگه خوشت اومد بعد بخر . خیلی شیرینه و فوق العاده گرم . اگه دسترسی داری به جایی که بتونی تست کنی عود سفیر و گلد لدر و توباکو نوی از همین برند به مراتب کارهای با کیفیت تری هستن. پخش بوی فوق العاده ندارن ولی ماندگاریشون خیلی خوبه . در ضمن اگه مصرف عطرت بالا هست 200 میل بگیر اگه نه تا چند سال تموم نمیشه 200 میل عطر .
لنستن د گرلن ای دی پی یه عطر مردانه با کیفیت از برند گرلن که من واقعا عاشقشم . نسخه جدیدش رو هم تست کردم با اینکه از پخش و ماندگاریش کم شده ولی هنوزم خیلی حرف واسه گفتن داره. نسبت به قیمتش هنوزم به صرفه هست یه کار تاپ بر پایه کاکائو و پچولی که منو یاد سایکدلیک از برند جووی میندازه . البته من اینو بیشتر از سایکدلیک دوست دارم. یکی از انتخابای من واسه پاییز و زمستونه .قبل از خرید حتما تستش کنید . ولی مطمئنا بازخوردهای خوبی ازش میگیرید.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir