نظرات | باران
ترتیب نمایش
سلام کارشناسان محترم لطفا عطری مردانه برای منطقه گرمسیری برای یک مرد ورزشکار معرفی کنید پخش بو و ماندگاری و یونیک و منحصر بفرد بودن برایم مهم هست.
سلام دوستان من امروز این عطر رو تست کردم بنظرم بیشتر عطر زنانه به حساب می آید با به نت تند شروع میشود و بوی یاس همراه با فلفل در نت میانی حس میشود و در پایان به بوی سدر و البته تا حدی مواد شوینده و وانیل تثبیت میشود و ماماندگاری اش در همین نت پایانی با پخش پایین بود در کل از پیچیدگی رایحه خوشم امد.
دوستان من به دنبال عطری یونیک و خاص برای مردی که در منطقه گرمسیری زندگی میکند و ورزشکار هست میگردم لطفا راهنمایی بفرمایید از این عطر ناامید شدم.
سلام جناب کبیری، سام ، ایکاروس و دیگر دوستان عطرشناس لطفا من رو راهنمایی بفرمایید دنبال عطر مناسب برای نامزدم هستم 36 ساله ساکن منطقه گرمسیری و ورزشکار دنبال عطر لوکس و خاص هستم که بوش آشنا و از این عطرهایی که کپی اش هم هست نباشد. بیلاود من رو از برند آمواج تست کردم ولی بنظرم خیلی ملایم وشیرین و زنانه است.
متشکرم جناب میلاد، البته victor&rolf.spicebomb گرم هست و مناسب منطقه گرمسیری که بنده میخواهم نیست.
متشکرم جناب میلاد، لطفا بقیه دوستان هم نظرشون رو بگویند.
سلام جناب ایکاروس و دیگر دوستان عطرشناس عزیزم من دنبال یک عطر نسبتا خنک با ماندگاری و پخش بالا هستم و البته میدانم عطرهای خنک نسبتا ماندگاری و پخش کمتری دارند ولی برای نامزدم که در منطقه گرمسیری در امریکا زندگی میکنه و ورزشکار هست و 36 سالش هست میخواستم عطر بخرم ابتدا در برند آمواج جستجو کردم و ظاهرا آمواج برای مناطق گرمسیری مناسب نباشه بیلاودمن و اینترلود و اپوس روتست کردم از فاخر بودن عطر خوشم اومد ، میشه لطفا من رو راهنمایی کنید. بارها پیام گذاشتم کسی پاسخی نداده لطفا کمکم کنید
سلام جناب ایکاروس عزیز
لطفا من رو راهنمایی کنید من برای نامزدم عطری میخواستم با پخش خیلی بالا و ماندگاری بالا این بو رو دوست دارم ولی عطری میخوام حس جذبه و مردانگی و قدرت رو بیشتر انعکاس بده ، نامزدم 36 سالشه و ورزشکار و شومن در امریکاست لطفا برای این کاراکتر برام عطر معرفی کنید.
ماندگاریش خیلی کم شده لطفا با این نت ها عطری با پخش و ماندگاری خیلی خیلی بالا بهم معرفی کنید
سلام ایکاروس عزیز
لطفا مرا راهنمایی کنید
من همیشه coco mademoiselle chanel استفاده میکنم و عاشق این بو هستم ولی ماندگاریش رو بدنم کمه و کلا هر عطری رو تست کردم ماندگاری اش رو بدنم کم بوده ، پوستم چربه با این نت چه عطری مناسبه من هست؟
من 27 سالمه. من عطر با پخش و ماندگاری خیلی بالا و بوی مرموز و اثیری مثل شانل رو میپسندم.
همچنین عطر با ماندگاری بالا مردانه برای نامزدم میخواستم که بوش تداعی قدرت و مردانگی باشه ، نامزدم 36 سالشه و ورزشکار و شومن هست در امریکا. لطفا در انتخاب عطر مرا راهنمایی کنید. از نت اپوس آمواج خوشم میاد ولی باز هم اونی نیست که دقیقا دنبالشم.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir