نظرات | حسین
ترتیب نمایش
آقا امیر عزیز
بنده نه عرق خاصی به این عطر دارم نه عطر دیگه. تمام عطرای تو بازار الان فقط هدفشون دوشیدن مشتری هاست و دیگه کیفیت اون عطرای قدیمی که با دوتا پیس دو روز بوی محشر میدادی اونم با قیمت 20 هزار تومن، تو هیچ عطری پیدا نمی کنی.
فقط هدفم به دوستان به عنوان یک کسی که حداقل فرق عطر موندگار و با غیر موندگار می دونه اطلاع رسانی بود.اصلا کاری به بوش ندارم که بو کاملا سلیقه ایه. این عطر بسیار ماندگار و با پخش محشر است. اتفاقا رویال اسنس هم داشتم .
ما ایرانیا کلا همیشه تو حاشیه ایم. گیر دادیم به تاریخ کهن یا قلابی عطر . بابا چیکار داری اصلا تولیده ایرانه. شما خوشت اومد بگیر خوشت نیومد نگیر.این که دیگه بحث نداره. ولی از نظر ماندگاری نگو یک ساعتم دوام نداره. عزیز دل بهت قلابی انداختن.
1 تشکر شده توسط : amir
هیچوقت تا حالا در این سایت خوب نظر نذاشته بودم ولی این بار دیگه نتونستم تحمل بیارم و نقدهای غلط در مورد این شاهکارو دیدم گفتم یه مقدار اطلاعات درست به دوستان بدم یه موقع اشتباه نکنن.
اولا بنده هیچوقت خودم رو یک عطرباز حرفه ای ندونستم چون عطرباز حرفه ای یعنی حداقل در آن واحد 50تا عطره درجه یک داشته باشه که برای من تو دو سال اخیر جمیعا شاید به زور به 20تا برسه. ولی حداقل تا الان کلا 100تا عطرو متوسط و خوب داشتم.
قسم نداره ولی به خدا قسم هیچ عطری تو زندگیم به اندازه این عطر نداشتم که ماندگاری و پخش بو و بازخور توپ رو با هم داشته باشه. این عطرو پارسال (94) از بازار با قیمت 285 هزار تومان از یک مغازه ای که فقط کارای نیش داشت خریدم. تقریبا تو یکسال استفاده بالای 100 نفر ازم پرسیدن اسمه عطرت چیه. بیش از 2 روز رو لباسم ماندگاری داشت و به وضوح بیش از 6 ساعت پخش بو داشت. هیچ عطری خداشاهده این قدر ازم تا الان اسمشو نپرسیدن.حتی 3 تا کار امواج داشتم اونارم به اندازه این بازخور نداشتم.
هر کس میگه ماندگاری و پخش نداره خوب بدونه عطرش قلابیه . قلابیه کارای امواج و مارلی و کرید مثل نقل و نبات حتی تو فروشگاه های معتبر ریخته که الکی اسمه ریفرموله روش می زارن و خودشونو تبرعه می کنن. یکی از فروشندگان همین قلابی ها رفیقم بود. عمرا می تونستی تشخیص بدی مگر اینکه اصلشو قبلا داشته بودی.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir