نظرات | گلدن
ترتیب نمایش
ایکاروس عزیز بسیار بسیار سپاسگزارم

امان از تقدیر و سرنوشت ، سال قبل همین موقع من داشتم مقدمات لازم رو برای usmle اماده میکردم چون بنا به مهاجرت بود ولی یک شبه همه چیز عوض شد ! و من تصمیم به ماندگار شدن در ایران گرفتم . عنوان کردن این موقعیت از جانب شما باعث شد به خودم بیام که امسال برای هدفی ک خودم انتخابش کردم و بهاشو دادم بجنگم .
حتما پیشنهاداتتون رو بکار خواهم برد کما اینکه با خوندنشون حال خوبی بهم دست داد چون تا الان روش خوندنم همین بوده، عطرها رو هم تهیه خواهم کرد و لذت خواهم برد و هربار یاد حرفهاتون خواهم افتاد که برای یک بار هم که شده ارزش بودنم در هستی رو به خودم و کسی که تو این سفر تنهاش گذاشتم ثابت کنم : )
باز هم یک دنیا سپاااس
مانا باشید
سلام مجدد ایکاروس عزیز ، بابت ادامه دار شدن سوالام عذر میخوام، راستش آقای دکتر روز به روز ارتباط من با اطرافیان و خانواده کمتر میشه و دارم محدود میشم ب سوییتم و حتی دسترسیم ب نت داره محدود میشه به مشاورم . ابدا حس بدی ندارم بابت انتخابم ولی این محدود شدنه و تنهایی و خلوتی ک حتی نمیتونی برا دل خودت وقت بذاری و مثلا ساعتی جلو ایینه ب ظاهر خودت برسی بری پیاده روی و اینکه بازم همه برنامه زندگی میشه ی روتین ، ی تکرار خیلییی معمولی و خسته کننده و اضافه بر اینها ی استرس خاصی که بابت اینده مدام تو فکرته! میتونه راحت ادمو از پا در بیاره . نمیدونم سبک درس خوندن شما چطور بوده ولی من دو بار تو بازه زمانی یک ماهه همچین تجربه ایی داشتم و میدونم ک هشت ماه تحمل این وضع خیلی سخت تره . راستش فکر کنم ساده ترین راهی ک میتونه بهم انرژی بده تمام این مدت با صرف کمترین زمان استفاده از یک عطر ارام بخش و روح نواز باشه ک همون چند دقیقه ایی هم ک چشمامو میبندم ک استراحت کنم انقد رویای قشنگ برام بسازه ک حال خوبش انرژیمو برگردونه . مطمئنا شما این فضا رو و خواسته منو خیلی خوب درک می کنید و ممنون میشم که راهنماییم کنید
سلام خدمت جناب کبیری عزیز ، من تازه نوشته هاتون رو دیدم ، ممنون بایت وقتی ک شما و دوستانتون میگذارین و کمک بزرگی ک به امثال من میکنه .
تمام پاراگراف ی طرف رسیدم ب اون جمله اخر و خنده ناخواسته ی طرف ! : ))
پیشنهادتون ب دوستانتون رو دیدم ، راستش فقط توصیف اون رایحه درخت های بارون خورده بهاری ! من رو هم اغوا کرد ! حتماااا باید پیداش کنم شاید بشه نوستالژی همون عطر نرگسی که ۱۲ سالگی دنبالش بودم و هرگز این رویام رنگ حقیقت نگرفت ...

هيچ كس براى من تو نشد
واى كه اين من بى تو چه مى كند ...
پرفکت!!!
بسیاار ممنون بابت پاسختون ، و اینکه تماما حقیقت بود و ب خودتون ببالین بابت این همه امواج مثبتی که دارین .
راستش من از دوران تینیجریم هم کلاسیک پوش بودم و کلا معروفم به سخت پسند بودن ِ گاها افراطی مخصوصا در مورد کفش ! و همیشه از موج های گذرای ِمد فاصله گرفتم و بدنبال خاص ترین سبک پوشش در عین کلاسیک بودن و به روز بودن و ساده بودنشم . ولی خوب گاها سمت کژوال هم رفتم خصوصا توی فصول گرم و مسافرتها که باز هم رد پای کلاسیک توش دیده میشه! در عین حالی ک در جمع صمیمانه دوستان بسیار ادم ساده و مهربان و شوخ طبع هستم ولی در نگاه اول یک شهریوری مغرورم و خودمم تا براوردی از فضای جدیدی که درونش هستم نداشته باشم ابدا مایل نیستم این ذهنیت اطرافیان از بین بره . دسترسی ب شیراز دارم ، هر چند تو این وضعیت ترجیح میدم انلاین خرید کنم . دنبال یک عطر روزانه هستم و هم ی عطر برای مراسم های خاص و رسمی ،رنج قیمتش هم حدودا ۲۰۰_۴۰۰ . عاشق بوی درخت بارون زده م و بعد از اون بوی خاک البته اگر اونم بارون خورده باشه! : )) که فک کنم بی ار تباط ب انمیم نیست : )
سلام به جناب ایکاروس عزیز ،
در یک کلاااام فوق العاده هستین! قلم بسیاار شیوا و توصیفات و توضیحاتتون اونقدر شیواست که من رو هم که کوچکترین اطلاعاتی در این زمینه ندارم جذب کرد! امشب اولین باره که این سایتو دیدم ،و خیلی اتفاقی از سایت های دیگه خرید انلاین عطر به دنبال جایی بودم که نظرات خریداران رو ببینم و به علت درقرنطینه بودن بخاطر امتحان دستیاری بتونم ی جورایی بقول شما و دوستانتون بلایند بای ِ با درصد پشیمونی کمتری داشته باشم !رسیدم ب اینجا! و اون کامنتتون که در مورد رابطه بین انتخاب عطر و شخصیت بود چنان ب دلم نشست که الان سه ساعته من گوشیم دستمه و فقط دارم کامنت میخونم و پیشنهاداتتون رو دونه دونه نگاه میکنم تا به ی نتیجه برسم! در نهایت بهتر دیدم عضو شم که اگر لطف کنید بتونم از کمکتون استفاده کنم!

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir