نظرات | bahar
ترتیب نمایش
جناب ایکاروس
بسیارممنونم. تهران نیستم ولی سعی میکنم به این پیشنهادات دسترسی پیدا کنم. انتخاب عطر مناسب با توجه ب زمینه کاری ک دارم برای من همیشه چالش برانگیز بوده.گرچه مثل بسیاری از دوستان که اینجا حضور دارن عطر دغدغه م نبوده و خیلی روش تمرکز نداشتم اما خودم با عطری که افراد استفاده میکنند خیلی ارتباط برقرار میکنم، چه مثبت چه منفی. و به همین دلیل این طرحواره در ذهن من وجود داره که عطر مورد استفاده خودم هم روی رابطه درمانی با مراجعانم و دیگران تاثیر میذاره. گرچه تجربه هم همینو بهم ثابت کرده.
1 تشکر شده توسط : Hediye
جناب ایکاروس سلام
سپاس از حسن توجه شما . پیشنهاد شما مطمئنا مهمترین تاثیر رو روی انتخاب من میذاره چون به آگاهی شما نسبت به پیشنهاداتتون اعتماد دارم.
پایدار باشید
به جناب ایکاروس
بدون اینکه قصد خرید عطر جدیدی داشته باشم و صرفا برای خوندن نظرات عمیق و لبریز از آگاهی شما بارها به این سایت سر زدم. و امروز برای پرسیدن نظر شما عضو این سایت شدم. من دکترای روانشناسی دارم و بسیار درون گرا هستم و دید عمیقی نسبت به زندگی دارم. از هیچ چیز سطحی لذت نمیبرم و بی نهایت از تنهایی استقبال میکنم. پیشنهاد شما برای من چه عطریست؟ در بهترین حالت میتونم نظرمو درمورد عطر مورد علاقه م اینجوری بگم که با بوییدن دیور هوم نمیتونم چشمامو نبندم و به عمق فرو نرم. از این بو لذت میبرم. این خصوصیاتی که درمورد خودم گفتم ب این دلیل بود که دوست دارم عطری که استفاده میکنم هم همین خصوصیات رو برام تداعی کنه

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir