نظرات | افشین رستگاری
ترتیب نمایش
اینو خریدم چندروز پیش به دستم رسید ولی مثل تمام ادکلنایی که جدیدا خریدم اونی که میخاستم نبود.راستش اصلا بوی شیرین نمیپسندم فقط خریدم که تست کنم ماندگاریو پخششو چون pure perfum هست و همه جا ازش تعریف کردین.ولی نهایت تا شعاع 1 متری بوش پخش میشه واکنشیم از اطرافیان نگرفتم.
پاسخ مدیر : پخش این کار زیاده و احتمال داره مشامتون پر می‌شه یا در گرمای زیاد تست کردید و چون این کار گرمه بوش رو حس نکردید. تست‌های بیشتری انجام بدید و از افراد مختلف بازخورد بگیرید اگر نظرتون تغییر نکرد با بخش فروش تماس بگیرید تا بررسی بشه.
چندروز پیش خریدم اینو ازتون خواستم نظرمو راجبش بگم
اصلا اونجور که فکر میکردم نیست ماندگاری و پخشش در بهترین حالت متوسطه بیشتر از چند ساعت نمیمونه اولش که خیلی تند و قویه که ممکنه اذیت کنه ولی من دوست دارم ولی به مرور زمان بوش ملایم میشه و به سرعت محو میشه در طول این مدت اصلا اون طراوت و انرژی لازم رو نداره من فکر میکردم تلخی و تندیش مثل آزارو پور هوم میمونه که تو عمق وجودم حسش کنم ولی اصلا نبود
فکر کنم دلیل این همه نمرات بالا هم هیجان ناشی از حس داشتن یه ادکلن با بوی تام فورد هست وگرنه که خیلی کمبود داره
اعتماد به نفس بهم نمیده چون همونطور که گفتم انرژی خیلی کمی بهم میده
این نظر من بود امیدوارم بقیه ازش لدت ببرن

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir