نظرات | حکیم امیر
ترتیب نمایش
لطفا در مورد نشان دادن قیمت اجناس هم یه کاری بکنید، ممنون.
به هیچ وجه در حدی نیست که فکر میکردم ، فقط رایحه اولیه اش من رو متقاعد کرد که این عطر رو بخرم ، فرداش پشیمون شدم که دیگه 600 هزار تومن از جیبم رفته بود. من از [...] این عطر را خریدم این را میگم که یه وقت نگید تقلبی بهت انداختن. راستش گول اون جعبه و ظاهرش رو هم خوردم و پیش خودم گفتم حتما رایحه این عطر به همین خوبی میمونه و هر جا برم میپیچه ولی این طوری نبود.
به هیچ وجه در حدی نیست که فکر میکردم ، فقط رایحه اولیه اش من رو متقاعد کرد که این عطر رو بخرم ، فرداش پشیمون شدم که دیگه 600 هزار تومن از جیبم رفته بود. من از عطر میثم این عطر را خریدم این را میگم که یه وقت نگید تقلبی بهت انداختن. راستش گول اون جعبه و ظاهرش رو هم خوردم و پیش خودم گفتم حتما رایحه این عطر به همین خوبی میمونه و هر جا برم میپیچه ولی این طوری نبود.
با عرض معذرت من به جای یونیورسال 1900به اشتباه بالایی رو زدم و نظرم رو نوشتم ، منظور من 1900 بود در مورد تقس آروماتیک 1905 نظری ندارم، ببخشید.
این عطر رو فقط با رایحه اولیه اش انتخاب کردم و متاسفانه اشتباه کردم اصلا اون چیزی که فکر میکردم نیست ، قیمتش که در برابر کیفیتش خیلی پرته ، من از [...] گرفتم 600 هزار تومن، باور کنید به کسی نمیگم که به این قیمت خریدم ،چون واقعا در این حد نیست ،پخش بوی بسیار ضعیف ،ماندگاری در حد متوسط رو به پایین و کلا"بگم که پشیمونم و به کسی هم توصیه نمیکنم این عطر را بخره.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir