نظرات | ناظری
ترتیب نمایش
وجدان پرست !!!!
شما همونی‌نبودی تا دیروز میگفتی چرا نقد توی سایت نیست؟؟؟
در ضمن کجای این مطلب هایپ بود؟ بهش نمره ی ۵ داده شده و ازش ده جور ایراد گرفته شده. مثال زده. آموزش هم داده شده. پس از نظر شما فقط باید نقد کاملا منفی نوشت و به عطرها نمره ی صفر داد که هایپ نشن یه وقت. واقعا معلوم نیست چتونه شماها.
4 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران رضا تبریزیان
انیگما از رو ژا داو و پیور دیستنس ام محبوب ترین کارای این عطار هستن. انیگما رو من ندارم ولی بارها تستش کردم. روی پوست رایحه ای چرمی و پودری و کاراملی طوری ایجاد میکنه که شدیدا دوسش دارم. خیلی تحریک کننده ست و پخش بوی خیلی خوبی داره. توباکو وانیل اصلا در حد رقابت با انیگما نیست. انیگما یجورایی عطر کلاب رفتن و جشن و مهمونی های خودمونیه. کلا روژا داو عطاریه که توی ساختن عطرای اغواگر‌خیلی حرفه ایه.
سلام آفای علی حسینی . شالیمار کولون به نظرم بهترین گزینه است. رایحه ای بالغ و دلپذیر و همه پسند و مناسب برای محیط بیرون.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir