نظرات | Ali Tj
ترتیب نمایش
عطر های متفاوت و عجیب، فراووون داشتم. این یکی از دلنشین ترین ِ اون عجایبه:))
هر چقدر هم که عجیب باشن، میتونم بهترین شرایط آب و هوایی و مکانی و مناسبتی برای استفاده از اون عطر رو در ذهنم تصور کنم.
هنوز برای این عطر موفق نشدم این شرایط را تصور کنم:)
واقعا نمیدونم این شاهکار رو کی باید زد!
به عبارت دیگه، کمک...
4 تشکر شده توسط : ایکاروس مهدی
بندرت پیش میاد از عطر های معطر گیاهی انقدر خوشم بیاد.
بنظر من از نظر بو، این عطر در گروه بویایی معطر گیاهی، یکی از بهترین هاست.
از اون عجیب تر اینکه بوی بسیار شیرینی داره و من فوق العاده از این اتفاق تو یک عطر مردونه بدم میاد، اما هنوزم بنظرم ترکیب روایح فوق العاده است.
بر خلاف اکثر عطر های ایمجینری آتِرز، پخش بوی متوسط ِ رو به پایین
و ماندگاری متوسطی دارد!!! فقط بدرد استفاده در روز های تابستان یا بهار، آن هم در یک محیط سر پوشیده و دارای تهویه میخورد.
ماندگاری:3 از 5
پخش بو: 2 از 5
کیفیت روایح: 5 از 5
ارزش خرید: 4.5 از 5(نظر شخصی)
3.6 از 5
این برند فوق العاده دوست داشتنیه( کانسپت ِ نویسنده های خیالی خیلی جذابش کرده)
3 تشکر شده توسط : معین هاشمی م. س.
45 دقیقه ای ضعیف شد؟ :))
Interlude؟
خیلی عجیبه برام
You dont wear this fragrance, this fragrance wears you
خیلی هوشمندانه ساختنش که میتونن با این قیمت و به این تعداد زیاد بفروشن :)
2 از 5
1 تشکر شده توسط : TH_MEN
وتیور فِیتال با یه بوی بسیار شاد حاصل از وتیور و آلو کارشو شروع میکنه که یه فضای سرسبز و تازه رو برای من تداعی میکنه. وتیور و آلو اونقدر پر رنگ تر از بقیه هستن که تقریبا نمیشه بوی برگ بنفشه رو به راحتی حس کرد اما اون ته بوی ِ بسیار خفیف ِ ترش مانند که بخاطر مرکبات هست، از همان ابتدا اما بسیار کم رنگ حس میشه. مقداری که به عطر زمان بدیم، کم کم میتونیم بوی چوبی ِ سدر رو هم که خیلی نقشش رو کم رنگ ایفا میکنه، حس کنیم.
شاید فضای خیلی متفاوت و جالبی از یک عطر وتیوری رو تو وتیور فِیتال بتونیم پیدا کنیم، اما کاش اواسط ِ کار هم مثل آغاز ِ کار، باشکوه بود.
کیفیت وتیور بسیار خوبه اما واقعا بعضی از نت ها کیفیتشون خوب نیست و عطر رو ناموزون کردن!
یه انتخاب خیلی خوب برای استفاده ی دمِ دستی تو هوای نسبتا گرم و غیر شرجی!
ماندگاری:3.5
پخش بو:3(روی پوست ِ من و در این شرایط خوبه اما بعضی از عزیزان نظر دیگه ای دارن)
کیفیت روایح:3
ارزش نسبت به قیمت:4(چون برای اون موقع از سال و استفاده ی دم دستی گزینه ی خوبی هست)
3.4 از 5
1 تشکر شده توسط : محمد
هر چند این نکته راجع به اکثر کارهای atelier cologne صدق میکنه اما واقعا وتیور فِیتال قضیه اش فرق میکنه!
منم مثل شما شیشه ای 200 میل از این عطر دارم(که نصف شده) و پخش بسیار خوبی روی پوست من داره(حتی بعد از 2 ساعت). شخصا نظرم روی آغاز عطر تا به اواسط آن مثبت هست. این عطر رو فقط روز های نسبتا گرمی که هوا کمی جریان داره استفاده میکنم و تصور میکنم که برای این موقعیت یک انتخاب ِ مناسب هست، البته اگر بوی این عطر مطابق سلیقتون باشه.
2 تشکر شده توسط : محمد TH_MEN
cape در دو معنی شِنِل(بیشتر از جنس پشم حیوان) و دماغه (نزدیک دریا) میباشد که در این جا تصور میکنم به معنای دماغه هست.(با توجه به داستان ِ Philip Sava و آن درخت های نزدیک به ساحل)
heartache هم به معنای اندوه و غم(درد ِ قلب) هست.
اسم شاعرانه و در عین حال مرتبطی با فضای عطر هست:)
2 تشکر شده توسط : Ali lotfi م. س.
عطر با بوی بسیار زیبا و دلنشین ِ مشک به همراهی وانیل ِ بسیار با کیفیت کارش را شروع میکند. مشک در این عطر به هیچ عنوان فضایی حیوانی ندارد و بسیار دلنشن به مشام میرسد و همنوازی وانیل ِ بسیار باکیفیت در کنار ِ آن، فضایی بسیار دلنشین و ساده را بوجود می آورد. رفته رفته تغییر رویه میدهد و روایح چوبی در آن پدیدار میشوند و از شیرینی آن کاسته میشود و کم کم میتوان بوی خاکی مانند و کندر را در کنار روایح اولیه ی آن حس کرد. بعد از مدتی بطور محسوسی شیرینی عطر کم میشود و بویی تلخ تر و چوبی و رسمی تر میگیرد. تمام ِ روایح بکار رفته در این برند ِ نیش فرانسوی، بسیار با کیفیت و با ظرافت اند و همگی آنها بوی بسیار آرام و دلنوازی دارند.
تصور کنید در فصل پاییز و یا زمستان، در هوایی بسیار مناسب و در مزارع ِ اطراف شهر قرار دارید. هوا نه سرد است و نه گرم. بوی بسیار دلنشین ِ موم عسل در کلبه ی چوبی ای که در آن استراحت میکنید به مشام میرسد.
این عطر فوق العاده، بوی بسیار با کیفیت و خلاقانه ای مناسب برای افراد سخت پسند و با سلیقه ای خاص دارد. عطر ماندگاری نسبتا خوبی دارد اما بسیار با ظرافت بوی آن پخش میشود و پخش بوی آن متوسط است. این عطر مناسب برای روز هایی است که هوا نسبتا سرد است اما نه خیلی سرد. وقتی که میخواهید بویی بسیار شگفت انگیز و با ظرافت و نرمی، از شما به نزدیکانتان برسد.
ماندگاری:3.5
پخش بو:2.5
کیفیت روایح:5
ارزش نسبت به قیمت:4.5
3.9 از 5
1 تشکر شده توسط : ف . کا
عطری بسیار شیک و مخصوص مجالس بسیار خاص میباشد.توقع داشتم این عطر در همان شروع خود من را به یاد بوی زنبقی دیور هوم اینتنس بیندازد، اما بوی زنبق در این عطر بسیار شفاف تر و با کیفیت تر و مرغوب تر میباشد. این عطر با فضایی پودری با رایحه ی زنبق شفاف، کار خود را شروع میکند. کم کم در کنار ِاین بوی شیرین و شفاف، بوی بسیار دلنواز چرم پدیدار میشود که در کنار شیرینی ِ اولیه ی عطر کمی تلخی اضافه میکند و جلوه ی خاصی به این عطر دوست داشتنی میدهد. در ادامه میتوان با ظرافت و نرمی خاصی بوی روایح چوبی و بخور بسیار ملایمی را احساس کرد. کم کم میتوان روایحی چون میخک و وتیور و بوی گل رز را بطور بسیار خفیفی در کنار سایر روایح احساس کرد.
این عطر خاص مناسب برای استفاده ی افراد خوشپوش و درخشان در قرار های عاشقانه، در محیط سر بسته و در فصولی غیر از تابستان میباشد. ماندگاری نسبتا خوبی دارد و پخش بوی آن متوسط رو به پایین است و بهتر است روی نقاط نبض بدن اسپری شود.
ماندگاری: 3
پخش بو: 2.5(نزدیک به پوست)
کیفیت روایح: 5
ارزش خرید:4
3.6 از 5
1 تشکر شده توسط : Salman Ketabchi
سلام مهلا خانم
رایحه ی این کار با تقریب بسیار خوبی ، مانند سابق میباشد . اما پخش بوی آن افت کرده است . (نظر شخصی) باتوجه به سخت گیری سازمان غذا و دارو خصوصا به برند هایی مثل دیور و چنل ، احتمالا این کار نیز دستخوش ریفرموله شدن ، شده است . اما به هر حال تست کنید شاید این نسخه نیز برای شما قابل قبول باشد.
موفق باشی
1 تشکر شده توسط : سپیده کیا

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir