نظرات | s.s
ترتیب نمایش
به ایکاروس عزیز
امیدوارم بخونید
این اولین باره که توی کل صفحات مجازی کامنت میگذارم ولی به حق باید میگفتم، دیروز مشغول نوشتن مطلبی بودم برای صفحه اینستای شما قبل از اینکه حذفش کنین،که موقع فرستادنش متوجه شدم (با کمال تاسف) دیر شده بود و صفحه رو حذف کردید و از اونجایی که نمیتونم تمام اون مطلب رو اینجا بنویسم (زیر یکی از عطرهای مورد علاقم که خوشحال شدم راجع بهش نوشتید) فقط قسمتی از اون رو میگم، سرتون رو درد نمیارم ...
تقریبا دوسالی میشه که از مطالبتون در اینجا و صفحه شخصیتون کماااال استفاده رو میکنم(چه اونهایی که در مورد عطر بودن و چه اونهایی که در مورد هنر، سیاست، موسیقی، مسایل روز...خیلی جاها هم با نظراتتون زاویه داشتم) تصور میکنم (شاید خیییلی قبل تر) باید ازتون تشکر کنم.
سپاس بابت مطالبتون، سپاس بابت وقتی که گذاشتین، بابت اطلاعاتی که تقسیم کردید، بابت دیدی که در بعضی مسائل دادین، بابت صبر و تحملتون (امید دارم از این بیشتر بشه)
سپاس از اینکه هستین ...هنوز...
حیف از مابقی حرفهاتون...
موفق و برقرار باشید. در پناه حق
5 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی مصطفی منفرد

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir