نظرات | hana
ترتیب نمایش
سلام .. اینو فروشنده تست کرد روی کاغذ...چند روز گذشته و همچنان بوش قوی هست.. بنظر من خیلی شیرینه دل منو میزنه و بوی یاس هم میده زیاد ..و اصلا بوی رز رو من تشخیص نمیدم با اینکه اسمش بلوم آو رز هست ..
1 تشکر شده توسط : اركيده
من خریدمش و واقعا دوسش دارم...خیلی لطیف و نازه و بسیار مناسب برای افرادی که بوهای قوی و ماندگار رو دوست ندارن و اذیت میشن...ممنون از بولگاری جون
2 تشکر شده توسط : ROSA Hediye
درود مدیر گرامی و دوستان...خوشحالم که اینجا را پیدا کردم....من امنیا کریستالین نقره ای را تست کردم خیلی لطیفه...منتها در مغازه ها..از 220 تا 240دیدم که میفروشند..قبلن توی سایتها دیدم که 150 و 155 میفروشند..وقتی به فروشنده ها میگم..میگن که اون که شما دیدین ادو تویلته..و کم دوامه...مال ما ادو پرفیومه..بهمین خاطر گرونتره..میخواستم بپرسم الان همین نقره ای رنگش...هم تویلت داره هم پرفیوم؟چون اونطور که من تو سایت شما دیدم...کریستالین نقره ایش 2005 اومده و تویلته...چندسال بعد صورتیش اومده و پرفیومه...ممنونم

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir