نظرات | masoud CH
ترتیب نمایش
تجربه تست اولمو از این عطر مینویسم، خب این عطر بشدت با کیفیته و بر پایه گیاه میموزاست که در ابتدا بویی مابین خیار، شیر موز و بوی لوازم آرایشی میده، یه ذره حالت گیاهیش تو ذوق میزنه، یه رایحه نسبتا پودری و معطره و کاملا یونیسکسه، رفته رفته خوشبوتر میشه و ماندگاری و پخش مناسبی داره، روی پوست من که تقریبا تا 12 ساعت میتونستم بوشو حس کنم.
5 تشکر شده توسط : Emilly. AM علی شهرابی
رگه هایی از ترزور میدنایت رُز لانکوم توشه و اونهم بنظر میاد بخاطر وجود توت سیاه و رایحه تمشک مانند داخل کار باشه، رایحه چندان خاصی نداره و با توجه به قیمتش من لانکوم ترزور میدنایت رز رو از این چه بلحاظ رایحه و ماندگاری و چه بلحاظ پخش بو سرتر می بینم.
2 تشکر شده توسط : shima.a ایرن
رایحه ای قوام آمده و چسبناک، اصلا آبشار و اینا رو تداعی نمیکنه بلکه یک صحرای شرقی گرم رو تداعی میکنه که از اواسط ظهر داره سمت عصر و تاریکی میره. پخش‌اش بد نیست و ماندگاری مناسبی داره، شیرینه و بهیچ وجه برای بلایندبای مناسب نیست. تیپ شخصیتی خاصی نداره بنظرم تصورم در موردش هم با لباس رسمی بود و هم با لباس نیمه رسمی حتی کژوال.
2 تشکر شده توسط : Sajjad سعید ون ورنبرگ
در اولین پاف بوی یاس خیلی غالبه ولی بعد حالت پودری پیدا میکنه ولی پس از مدتی خیلی خیلی شبیه عطر Ck one میشه.
رایححه تند و تهاجمی مرکباتی شروع عطر اندکی بعد فروکش میکنه و وارد فضای گلی نه چندان روشنی میشه، که همچنان بارقه های شادی رو میشه در اون دید. بنظر میرسه که این عطر بسیار اشناست و گویا باهاش زندگی کردیم ولی عملا شبیه هیچ عطری نیست. حالت منزوی، درونگرا و تنهای عطر منو بیشتر به خودش جلب میکنه، برعکس عطرهای دودی، که یک فضای تیره و تاری از تنهایی و انزوا رو به نمایش میذارن این عطر انزوا رو در تاریکی نشون نمیده بلکه انزوا رو در یک باغ پرشکوفه به نمایش میذاره که حالت دوگانگی بین تنهایی، غم و شادی رو همزمان داره. وقتی منزویه پس نباید انتظار جلب توجه و پخش بالا ازش داشت، پخش متوسط و ماندگاری نسبتا بالا.
5 تشکر شده توسط : Amirhossein اشکان زمانی
یه کار شیرین، که بوی قند سوخته میده ولی اصلا بوی بدی نداره، ماندگاری بالایی داره ولی پخش بوش متوسطه. بوش خیلی آشناست ولی تقریبا عطری رو نمیشه مشابهش پیدا کرد. من در کل دوسش دارم ولی بنظرم چندان بازخورد نمیاره از بقیه.
1 تشکر شده توسط : علی معماری
ماتادور از سندی کپی آمواج اینترلود هستش. که نت اولش نعنای هندیه و در کل با این عطر خیلی متفاوته که نت های اصلیش چرم و زعفرانه. نت چرمی آمواج اینترلود در انتهای پخش عطر بطور خیلی ضعیف به مشام میرسه.
یه زمانی داشت، یادش بخیر!!!
1 تشکر شده توسط : صالح رویایی
بوش شبیه Ck one هستش
تعجب میک نم که پخش بوی این عطر رو زدن 9!!!
این عطر ماندگاری بالایی داره ولی پخش بوش کمه. یعنی در حد 9 نیست بلکه در بهترین حالت 6 یا 7.
بوی فلفل سیچوانش برام خیلی مشخصه، در کل عطری نیست که هر کسی بپسنده، کاملا بوی ادویه ای و عودی داره. تغییر نت زیادی نداره، بجز نت اولش که کمی شاداب تر از نت های بعدیشه.
عطر بدی نیست ولی یک و صد برای چنین عطری اور پرایس و به نظرم یکم زیادیه. در بهترین حالت می تونم قیمتی حول و حول سیصد تومن رو براش متصور بشم. چون تام فورده بهمین خاطر قیمت بالاش به چشم نمیاد و بوی نه چندان دلچسبش برای خیلیا جذاب به نظر میرسه!

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir