نظرات | بهنام کافی
ترتیب نمایش
سلام و خداقوت به همه عطر دوستان عطرافشانی
یه راهنمایی میخوام درباره خرید این عطر
من از بوی چرم خیلی خوشم میاد، در این حد که وقتی در کمدم رو باز میکنم و بوی یکی دو تکه لباس های چرم اصلی که دارم به مشامم میرسه به شدت لذت میبرم. از بوی مرکباتی مثل لیمو و پرتقال هم همین لذت رو میبرم. و با بوی گل رز هم مشکلی ندارم. میخواستم بپرسم آیا این موارد به صورت جداگونه میتونه دلیل کافی برای خوب بودن این عطر برام باشه یا نه؟
البته امکان تست این کار در شهر من فراهم نیست (این عطر رو فقط یک جا داشت و اون هم تستر یا سمپل ازش نداشت).
یک مورد دیگه این که من بیشتر با کارای خنک (غیر آکواتیک) ارتباط برقرار میکنم تا گرم و این یه کار گرمه. آیا این چیزی هست که بخوام در مورد این کار نگرانش باشم؟
ضمنا قبل از پیدا کردن این عطر میخواستم bleu de chanel edp رو بخرم که این قدر از همه شنیدم (به دلیل فیک های زیاد و رواج خیلی زیاد) ارزش خرید نداره که ازش منصرف شدم.
پیشاپیش ممنونم.
دقیقا اگر سمپل ها موجود بودن، قصد امتحان چندین کارو داشتم تا انتخاب کنم، ولی الان باید به یکی دو گزینه از ورساچه کفایت کنم ☹️
سلام به همه بزرگواران
سپاس فراوان بابت پاسخ های دقیقی که توی بخش نظرات گذاشته میشه. چند روزیه دنبال یک عطر خنک ولی چهارفصل میگردم. پخش بو برام مهم نیست، ولی ماندگاری بیش از چهار ساعت چرا. قبلا دیزل انلی د بریو رو داشتم که خودم خیلی خوشم میومد ولی بازخورد خیلی خوبی از اطرافیانم نداشتم. نمیدونم این اطلاعاتی که میگم چقدر ممکنه مرتبط باشه، ولی کارهایی که بوی شدید سبزه یا بوی آب دریا رو بدن بهم سازگار نیستن و از طرفی از بوی مرکبات و بوی چرم لذت میبرم. چون جایی نیستم که امکان تست داشته باشم، مجبور به خرید بدون تست هستم. توی کارهایی که گشتم bleu de chanel EDT و Versace pour homme طرفدارای زیادی دارن ظاهرا. نظرتون راجع به این دو عطر چیه و آیا عطری سراغ دارید که با ویژگی هایی که گفتم سازگار باشه؟ پیشاپیش سپاسگزارم.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir