نظرات | سید سعید سجادی
ترتیب نمایش
ایکاروس عزیز ممنون از راهنماییهاتون.مدتیه که کلافم می کرد این بیماری لعنتی ولی الان خیلی خیلی کم تر شده ولی هنوز خارش کمی دارم.مخصوصا تو ناحیه سر و گردن و سینه.
موقع ورزش ، ایستادن تو آفتاب و مخصوصا روزهایی که تخم مرغ یا مرغ می خورم پتانسیل کهیر و خارش من به شدت زیاد میشه.احتمال میدم مشکل کبد دارم.البته تخصصی در این زمینه ندارم و یه حس درونیه.
باید برای درمان به متخصص پوست مراجعه کرد؟
عزیز راستش من زیاد از رایحه ها نمیدونم ولی از لحاظ کاراکتر یه پسر لاغر،بچه مثبت :) که بیشتر تو کار گیم و فیلم و سریال و موسیقی و درس و تکنولوژِی اینام.ساکت و کم حرفم ولی همیشه لبخند میزنم.از رایحه شیرین و گرم خوشم نمیاد چون به خیلی از مواد و غذاها و بوها حساسیت دارم و نباید زیاد ضربان قلبم بالا بره چون کهیر می زنم و پوستم با کمترین حساسیت خودشو نشون میده.بازخورد بقیه برام خیلی مهمه چون عطربازا اطرافم زیادن.از اون لالیک که شیشه ی جوهری داره خوشم اومد و ماندگاری و بوش رو واقعا دوست داشتم و فقط پخش بوش کمی ناراحتم کرد ولی در کل اوکی بود(اگه اشتباه ننوشته باشم لالیک انکر نویر (لالیک مشکی))
اون اولین عطر شخصیم بود که خریدم.راضی هم بودم.حالا عطر بعدیم این استارواکر نظرم رو جلب کرد(تا حالا بوش نکردم البته) و همچنین مون بلان ایندیویجوال که یکی از دوستای قدیمیم داشت که خیلی دوس داشتم بوش رو!ولی ایندیویجوال به نظرم تو فصول گرم توی جنوب خوب نیس.
فکر کنم امسال رو با همین استار واکر زندگی کنم.دیگه آخرین نصیحت ها رو بکنید که ریسکمو انجام بدم:)
من 23 سالمه.بوشهر زندگی می کنم.با توجه به میلی کم به نظر شما خریدش به صرفه اس؟تو آب و هوای گرم مناسبه؟زیاد اطلاعاتی در مورد عطرها ندارم.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir