نظرات | درسا
ترتیب نمایش
بالاخره من این عطر رو تهیه کردم.اون ورژن زردرنگ در واقع همین وومنیتی پرفیوم بود که نمیدونم چرا تغییر رنگ داده بود!اما بهرحال وومنیتی من هم دقیقا شبیه کار اصلی هست.حسی که بهش دارم مثل انالیز دقیق دوستان نیس.وومنیتی از نظر من دقیقا مث یک زن خاص شخصیت داره واسه خودش.اول که بهت میرسه بی اندازه تیز و پرسروصداس و انگار بهت اعتماد نداره میخواد تورو از خودش دور کنه.اما نباید جا بزنی و فرار کنی. وقتی صبورانه پاش وایمیستی عاشقت میشه و فوق العاده مهربون و سازگار و دلنشین میشه.رایحه وومنیتی برای من و روی پوست من لحظه به لحظه تغییر میکنه و در نهایت به بوی دلنشین و نسخه بسیارملایم شده هالووین میرسه.من شوری رو فقط در موقع اسپری کردن حس میکنم بعد عشق وومنیتی به من آغاز میشه!!
1 تشکر شده توسط : آرامیس
سلام میخواستم بپرسم من یک وومنیتی دیدم کاملا زرد بود اصلا هم شیرین نبود اما حالا که سرچ میکنم پیداش نمیکنم لطفا بفرمایید اسم کامل اون وومنیتی چی بوده

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir