نظرات | کسری خوشخوی
ترتیب نمایش
این عطر عالیه بوش به جرعت می گم همه تو فامیل منو با این بو میشناختن یه زمانی عطری شیرین در عین حال باکلاس پخش بالایی نداره ولی موندگاریش خوبه فک نکنم تولید بشه دیگه چون پیدا نکردمش
بوی خطی داره اما یه توصیه واسه کسایی که اونتوس می زنن بابا من خودم هم اینو دارم هم اونتوس سر کار اینو میزنم مهمونیا خود اونتوس من عطر های دم دستیمو قیمت بالا نمی خرم . ماینم زدم ماین موندگاریش ضعیف تره پخش خوبی داره . یه عطر به اسم کازانوا پور هوم سیلور هم هست به اونتوس شبیه تره که من یکبار خریدم دیگه پیداش نکردم اگه عطر افشان پیدا کردی بذارش مخصوصا اودو پرفیمشو
این عطر کاملا عطر خاصی هستش و همه پسند نیست در عین حال رایحه ی شرقی داره که من دوسش داشتم (چون خاص رایحه ی اون) دور از بازار مافیای عطر که کدوم عطر ماله کجاست می تونید یه اصالت خاصی رو تو این عطر حس کنید.(نظر شخصی) این کار پخش خوبی نداره اما موندگاریه خوبی داره نزدیک به 6 ساعت در دمای متغیر فصل بهار من بسیار خوشحال شدم از خرید این عطر چون یک کار با بوی متفاوته .در مورد دوستانی که می گن این عطر خوب نیست کاملا سلیقه ای هستش این کار و برای بعضی ها سنگینه .
من حتی بعضی موقع ها که اونتوس کرید می زنم بعضیا می گن بو دندون پزشکی می دی (ولی ای جمله قشنگ یادم می افته : قدر زر را زرگر داند)

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir