نظرات | الیاس صالحی
ترتیب نمایش
فق همینو بگم که من این عطرو آخرین باری که رفتم مهمونی (تقریباً یکماه پیش) استفاده کردم. هنوز بوش روی لباسمه.
یچیز دیگه هم بگم اینکه با گذشت زمان رایحه بسیار ملیحی پیدا میکنه که آرزو میکنی کاش از همون اول همین بورو داشت. من دوستش دارم و عطر مجالسم هست.
راستشو بگم قلبم گرفت وقتی اولین بار بوش کردم. از اون عطرهاست که بازخوردای متنوعی داره
بسیار بوی نوستالژیکی هست که |آدمو یاد مهندسای دهه 70 خودمون میندازه با کیف سامسونت. اما رایحش شوخی بردار نیست و برای آقایون جدی و متشخص و با اتیکت بسیار مناسبه. ماندگاریش خوبه ولی پخش بوشو خود شخص احساس نمیکنه. وقتی از فضایی به فضای دیگه میره مشخص میشه.
سلام به همگی،
رایحه این عطر با خاطرات کودکی من گره خورده وقتی پدرم این عطرو میزد و من از بوی دلنشینش سرخوش می شدم. هم اکنون از اینکار استفاده میکنم با اینکه به درد بالای 40 سال میخوره. به جرئت میتونم بگم که هرکسی از این عطر استفاده میکنه امضای خودش میشه چون بسیار بسیار طعم متفاوتی داره از بقیه عطرای موجود که اکثرا در تم گل و گیاه و شامپو گیر کردن. ماندگاریش کمه چون تویلته ولی نسبتاً چربه. پخش بوش خوبه مخصوصا توآسانسور آدمو گیر میندازه
1 تشکر شده توسط : سینا ترابی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir