نظرات | کارو
ترتیب نمایش
اين عطر عاليه، آرامش خاصي به آدم ميده، من حدود 8-9 ساله که اين عطر رو به صورت مداوم در فصل هاي سردسال استفاده مي کنم و خوشبختانه تغييري تو کيفيتش ايجاد نشده، عاليه مثل هميشه.

2 تشکر شده توسط : یاسین خلعتبری atarbashi
جناب فرزاد سلام
من طي ماموريت هاي کاري به عسلويه چندين با از اون فروشگاهي که شما مي فرماييد عطر خريدم و قيمت هاشون بسيار خوب و عطرهاشون هم اصلي هست. فقط يه نکته کوچک هست که تقريبا خودتون هم بهش اشاه کرديد، ايشون وارد کننده همون برندهايي هستن که شما گفتيد و سود بسيار زيادي تو اون عطرها مي کنند ، واسه همين هم هر وقت شما عطر بخواهيد صد بار همون ها رو پيشنهاد مي کنند، من بعد از اولين بار که اون عطرها رو بهم پيشنهاد داد و ديدم چقدر بوي مصنوعي و سرشار از الکل دارند ، ديگه حتي حاضر به بو کردنشون هم نمي شدم و مي گفتم عطر رو مي خوام هديه بدم و حتما فلان عطر و فلان برند رو مي خوام و خريد هاي بسيار خوبي از اونجام کردم. هر چقدر مي تونيد از ايشون عطر بخريد اما نه از اونهايي که خودش پيشنهاد ميده :)
قیمتش که خیلی مشکوکه، من کمترین قیمتی که این عطر رو خریدم 220 تومن بوده و تا حالا 4 شیشه ازش مصرف کردم، موندگاری این عطر روی پوست من حداقل 7-8 ساعتع و بسیار بوی با کیفیتی داره، میشه چک کنید بچ نامبر پشت جعبه رو ی ضلع پایینی شیشه هم با لیزر حک شده یا نه ؟
جناب م. س.
با سلام
من Club de nuit رو هفته پیش خریدم 100 تومن ، اصل هستش و بازخوردهای زیادی هم ازش گرفتم ، البته اونجایی که من خرید می کنم قیمتاش خیلی خوبه اما 140 که سایت های اینترنتی می دن هم یکم بی انصافیه
پیشنهاد می کنم دیور ساوج جدید و اونتوس رو هم درنظر داشته باشید ،شاید ریسک عدم پسندیدنشون ازاین این عطر تام فورد کمتر باشه
من پیشنهاد می کنم این عطر رو مطلقا بدون تست کردن نخرید، اصلا برای سن پایین مناسب نیست . بسیاری هم از بوی حیوانی این عطر بدشون میاد، از جمله خود من که اصلا این بوی حیوانی رو نمی تونم تحمل کنم.
1 تشکر شده توسط : محمد رضا غلامي
این ادکلن بسیار خوشبو متاسفانه چند ساله DC شده و من هیچ جایی ندیدم، میشه بفرمایید از کجا و به چه قیمتی تهیه کردید ؟
مرسی
البته انتخاب عطر کاملا سلیقه ای هستش، اما در مورد تق هرمس ورژن EDT و EDP به نظر من ورژن EDP بسیار خوشبوتر، رسمی تر ، برای سنین بالای 30 سال مناسب تر هستش و کیفیتش هم خوشبختانه تغییری نکرده و همچنان عالی هستش، من تاحالا 5 تا شیشه ازش تموم کردم و همچنان بهترین عطر پاییز و زمستانم هستش .
درسته ، بوی سکری فایس شبیه بوی آلین هستش اما این شباهت من رو یاد کپی چینی هااز خودروهای شاسی بلند BMW می اندازه ، این کجا و ان کجا
1 تشکر شده توسط :  Zahra
شبیه ترین گزینه همون Daisy هستش، اما اگه بعد از اون رو بخواهید می تونید Eclat de Fleurs Lanvin for women و Fiori Vince Camuto for women رو هم تست کنید

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir