نظرات | ملودی
ترتیب نمایش
نت انتهاییش منو یاد ایکلت عزیز میندازه. و در کل یه چیزی بین ایکلت، لالیک لامور و ایفوریا به مشام من میرسه.
فکر نمیکنم پخش بوی چندانی داشته باشه. اما از نزدیک خیلی خوشبو هست و به عنوان یه برند اورجینال هم قیمت خوبی داره.
ارزش خرید داره.
13 تشکر شده توسط : Hamideh nazanin
این مشابه لاگوست مشکیه؟
1 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰
بعد از مدت‌ها تونستم این عطر رو گیر بیارم... وای بر من! نظرات قبلی خودم رو تصحیح میکنم (اگر امکانش بود دیلیت میکردم).

نمیدونم چرا وقتی این رایحه رو از کسی شنیدم اونقدر شبیه اوتندر به نظر اومد. حتی از داخل کیف دراورد و بو کردم و کاملا با اینی که من الان خریدم فرق داشت و نمیدونم چرا.
ذره ای شباهت به اوتندر نداره. خیلی گیاهی هست، حس طراوت، پودری، تمیزی و نرمی اصلا نداره که از ویژگی های مورد علاقه من هستن.
بیشتر شبیه اینه که علف‌های خرد شده رو در کنار گل رز بو کنی. ماندگاری و پخش خیلی خیلی ضعیف. یه رایحه که حس قدیمی و فیک بودن بهم میده. امروز از صبح با تعداد پاف مختلف تستش کردم. فقط وقتی نیم ساعت میگذره قابل تحمل هست. نمیدونم چه رایحه ای داره که برای من حالت تهوع ایجاد کرد.
12 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه آلالیتا
Bombshell
لینک به نظر 8 فروردین 1401 تشکر پاسخ به alireza .xx
سلام ممنون از توضیحات خوبتون. منتها همین چیزایی که فرمودید با اون معرفی عطرهایی که در اخر داشتید بر اساس نظر خیلی از افرادی که خیلی معقتد و سختگیر هستن تناقض داره. همون بالاتر یا توی خیلی نظرا دیگه، دوستاتی گفتن فراگرنس ورلد یا ارماف و اجمل و اینجور شرکت‌ها کارهاشون کپیه و بی کیفیت و مضر و.... طبیعتا منی که همیشه لانکوم و شنل و امثالهم استفاده کردم، منظورم از کار کپی و مشابه عطرای گرمی و اسانس نیستن. همین شرکتی ها بودن... خ ا خیر بده بعضی دوستانو چقدر گیج میکنن ادم رو. تکلیف مشخصه اینها کیفیت رایحه و خیلی موارد بهداشتیشون در حدعطرای برند اروپایی و امریکایی نیست. ولی من همچنان اونها رو جایگزین یا همراه بی مشکلی برای عطرای اورجینال میدونم. بارعایت یه سری نکات توی استفاده و نکاتی که در مورد انتخاب شرکت و اینها خودتونم گفتید.
6 تشکر شده توسط : آیدا alireza .xx
Invictus
لینک به نظر 8 فروردین 1401 تشکر پاسخ به کامبیز سخی
ممنونم از توضیحات شما. هر دو رو تست کردم و قبول دارم حرفهاتون رو. و من با وجود لطیف پسند بودن، این عطر رو پسندیدم البته برای همسرم نه برادرم و جمله آخرتون مثل یه خنجر تو قلبم رفت 😂😂 چرا اخهههه
1 تشکر شده توسط : کامبیز سخی
Bombshell
لینک به نظر 9 اسفند 1400 تشکر پاسخ به فریده.م
ممنون از معرفیهاتون. ولی خب باید اون برندها تو سلیقه من هم عطر داشته باشن یا اصلا اینجا گیر بیاد. بعضی از برندا هم که گفتن خیلی قدیمی هستن با روایح قدیمی. فقط یه سوالی برا من ایجاد شد... ینی هر شرکت اماراتی، ترکیه ای مشخص و معروف، که عطرای کپی برندهای معروف تولید میکنه، کارهاش مضر هستن؟ و برندای دسته چندم قطعا کیفیت کارهاشون بالاست فقط چون کپی نمیزنه؟ دوستان دیگه هم اگر میدونید به من هم بگید چون تصور من این بود این شرکت‌ ها از نظر بهداشت کارهاشون رو با رعایت نکاتی که گفتم میشه استفاده کرد... 😢
4 تشکر شده توسط : هلیی امیر
این مشابه اونتوسه دوستان عزیز عطرافشانی؟ مدیر محترم ممنون میشم شما هم راهنمایی کنید اگر دوستان نیستن 😂
1 تشکر شده توسط : Dragon
گفته بودن مشابه شنل آلور هوم اسپرت هست... کسی اطلاعی داره؟ و اینکه مدیر محترم میشه بگید این برند رو میارید یا خیر؟
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
مشخص نیست
3 تشکر شده توسط : neda jalal
Bombshell
لینک به نظر 6 اسفند 1400 تشکر پاسخ به فاطمه فیضی
والا با این قیمت‌های نجومی، یا باید ادکلن نزنیم یا از نسخه‌های حداقل اماراتی و شرکتی استفاده کنیم از بی نام و نشون بهتره. نمیشه چیزی هم استفاده نکرد... تو این شرایط اقتصادی اینکه به دیوران توصیه کنیم ادملن 300 تومنی نخرن به حاش 5 میلیونی بخرن یکم خلاف واقعیت جامعه‌ست. من کاری که میکنم ازین نسخه‌های شرکتی، به لباسم میزنم و نه به پوست. و جایی از لباس که دوتر از بینیمه و گاهی هم نیم ساعت قبل از استفاده از لباس تا اون مواد فرار اولیه و مصرش تا حدی پریده باشن. چه کنیم! خودم با یه حقوق متوسط سال‌هاست از عطرای شنل، لالیک و... استفاده میکردم. الان اصلا نمیشه
16 تشکر شده توسط : ملورین Hamideh
به نظرم هیچ حالت زنونه‌ای (با معیارهای رایج) توی این عطر نیست. خیلی معمولی و ملایم با پخش ضعیف. منو یاد اسپری های مردونه انداخت.
3 تشکر شده توسط : هاشم پور پروانه

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir