نظرات | محمد علی نژاد
ترتیب نمایش
آقایان، شباهتی بین این عطر و بلک افگنو هست؟ من امروز یه عطری تست کردم به اسم بلک کابل که ظاهراً مشابه بلک افگنوئه، ولی به نظرم بوش بیشتر از 90 درصد مشابه لدر بلند بود. بلک افگنو اصل هم تست نکردم تا حالا که تشخیص بدم.
درود
چقدر شباهت بین انکرنوار و تق هرمس هست؟ من اصلاً با تق هرمس حال نمیکنم، ولی با وتیور حال میکنم، انکر نوار میتونه برام خوب باشه؟
1 تشکر شده توسط : 00989301495458(mohammadaskari)
درود
چقدر شباهت بین انکرنوار و تق هرمس هست؟ من اصلاً با تق هرمس حال نمیکنم، ولی با وتیور حال میکنم، انکر نوار میتونه برام خوب باشه؟
با درود. از نوع عطرهاییه که بوش غیر مستقیم از لباسی به لباس دیگه منتقل میشه و بعد از شستن هم از لباس بوش میاد! پریروز زده بودم به بدنم و چند ساعت بعد رفتم حموم، امروز که رفتم حموم دیدم از حوله بوی لدربلند میاد.
با وجودی که من (اشتباهاً) به هوای تشابه با توسکان لدر خریدم و زیاد شبیهش نیست، ولی ارزش تک تک تومنهایی که پاش رفته رو داره.
1 تشکر شده توسط : Masood kermani
درود
سکه های پنج تومنی قرمز رو یادتون میاد؟ تو یه مرحله از نتهاش دقیقاً بوی اونها رو میده!
قهوه و ادویه نتهای اصلیش هستن، در کل بوی خاص و جالبیه، به نظرم برای لباس و محیطهای رسمی مناسبه. بر خلاف رای های فرگرنتیکا و پارفومو موندگاری و پخش متوسطه. بسته بندی خاصشو دوست داشتم.
1 تشکر شده توسط : Jamal nazemi
خیلی دوستش دارم ، با وجودی که عطر تابستونی محسوب میشه ، ولی من تو زمستون هم استفاده میکردم. نکته ی این عطر اینه که تو تابستون نت واضح هندونه داره ، ولی تو زمستون اصلاً بوی هندونه احساس نمیشه. با وجود وانیل ، مرکبات و هندونه، تقریباً یه عطر شیرینه ، ولی تو نت اولیه ش یه بوی تلخ دلچسبی داره که فکر کنم مال شمعدونی باشه. موندگاری و پخش متوسط به بالاست.
1 تشکر شده توسط : Mohammad D
عزیزان خیلی مراقب باشید ، یه حالت رزی نسبتاً بدی داره. نه مثل عطر مشهد و تی رز ، ولی مثل بوی پایگاه مقاومت! حتما تست کنید قبل خرید. قیمتش هم حدود 90-110 تومنه.
6 تشکر شده توسط : حامد نوری میثم معین خیاط
این اولین عطر من بود ، و خیلی ازش راضیم ، هنوزم یه کم تهش مونده
نیم ساعت اولش یه بوی سیب خاصی داره. این بوی سیب مثل اسانسها یا حتی آبمیوه های سیب نیست
مثل بوی یه جعبه سیب مرغوب و تازه ست که یه حس شادابی میده
در کل به شدت ازش راضیم. موندگاریش رو لباس نزدیک 24 ساعت یا بیشتره
ولی پخشش زیاد نیست و توجه کسی رو تا حالا جلب نکرده.

اگه کسی بویی تو همین مایه ها میشناسه که پخشش بهتر باشه به من معرفی کنه.
سلام
با توجه به این که نتهای اصلی این کار تنباکو و وانیل هستن ، ایا بوش شبیه بوی توتون پیپ کاپیتان بلک نمیشه؟

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir