نظرات | سینا قدرتی
ترتیب نمایش
میشه خواهش کنم چه دوستان چه مدیر عزیز ادکلنی با رایحه ی مشابه این ادکلن ولی با ماندگاری و پخش بیشتر معرفی کنن؟.چون به شدت از رایحه استارواکر خوشم اومده.ولی میخوام مجبور نباشم تمدیدش کنم
سلام [...] میخواستم بدونم تاریخ انقضای ادکلن رو از کجا باید فهمید.
پنج دقیق اول بوی تندی داره و حتی شاید باعث حس بد هم بشه ولی بعد از پنج دقیقه وقتی آروم بوش پخش میشه به شدت فریبنده و جذاب میشه.ملایم و دوست داشتنی.سرشار از تشخص و جذابیت.مناسب یک روحیه ی مردانه و قویه.من خودم به شخصه بازخورد های خوبی ازش گرفتم.
در مورد این نسخه ای که از عطر افشان خریدم نظرمو میگم:پخش و موندگاری این کار خیلی خوبه.چهار پاف به گردن و نزدیک گوشت بزن.یه پافم به جفت مچ دستات.تا چندین ساعت پخش بو داره.ماندگاریشم در این حده که من پیرهنمو یه بار شستم یکی دو روز گذشت باز بوی کروم لیجند میداد.
کسی نیست این مقایسه رو انجام بده؟
با سلام [...] آیا این کار مناسب بهار و تابستان هم هست؟
از عطر افشان سفارش داده بودم.همین الان به دستم رسید.قبلا از آزارو کروم استفاده کرده بودم ولی اینو بدون تست سفارش دادم و الان اصلا پشیمون نیستم. خیلی پسندیدم.یه فضای مشترکی رو حس کردم بین لیجند و کروم .اما لیجند یه کوچولو توش تلخی داره.اگر اشتباه نکنم.نت میانی این کار بسیار خوش بو و خاصه.من شخصا به رایحه اهمیت زیادی میدم.و رایحه ی این کار درجه یکه.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir