نظرات | مهدی
ترتیب نمایش
بدون تردید از شاهکارهای روایح خنک هست. اثری جاودانه از آلبرتو موریلاس. بسیار شیک با رایحه ای که خصوصا در نت پایانی بسیار لذت بخش هست. ماندگاری خیلی خوب و پخش قابل قبولی داره
1 تشکر شده توسط : ‌آرش
من با نظر دوستمون مالک کاملا موافقم.
من چندین ساله فارنهایت مصرف می کنم و هیچوقت ازش سیرنمی شدم. رایحه بی نظیری که البته به پخش خوب و ماندگاری بسیار خوب معروف بود. رد عطر حداقل دو سه روز روی لباس باقی می موند و پخش قابل اعتنایی هم داشت. اما نمی دونم چه بلایی سر نسخه های جدید اومده. شما عملا برای یک شیشه آب باید بیشتر از 300 تومن هزینه کنید. من به پخش بو و ماندگاری نسخه جدید به زحمت از 10 می تونم 2 بدم. در هر صورت به نظر من شما با 300 تومن می تونید دو تا عطر شیک و با کلاس بگیرید که حداقل اطمینان داشته باشید اگه چند تا پاف به خودتون می زنید تا یک ساعت بعد اثرش باقی بمونه
یکی از شاهکارهای دنیای رایحه هست. من شاید فقط اونتوس رو بالاتر از فارنهایت رده بندی کنم. به قول یکی از دوستان نت پایانیش آدم رو یاد بهشت می ندازه!!! پخش بو خوب، ماندگاری بسیار خوب و تغییر نت رایحه عالی. به نظرم هر مردی باید یک بار هم که شده از لذت داشتن فارنهایت بهره مند بشه.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir