تصویر ها | Amir Mohammad
Aпɢεʟσƨ 7 شهریور 1402

شاهکارهایی بی همتا با استایل وینتیج و فضایی استثنایی و رویایی برای طرفداران شیپغ محور

ریویو به زودی...

رهایی از توهمات با بوییدن نفس خالق 

Civet de nuit 2 شهریور 1402

رهایی از توهمات با بوییدن نفس خالق...
 

ریویو این شاه عطر در صفحه خود عطر گذاشته شده

آزاد از ذهنی که هدفش زندانی کردن بود

رایحه ای که سورچینلی از بهشت برایمان آورده است...

ریویوی این شاه عطر در صفحه خود عطر گذاشته شده است

وارث اصالت و کهنگی باشید

یک داستان عاشقی زیبا

با فریادهای اصابت قطرات باران به شیشه های خانه از خواب پرید . دو لیوان برداشت ، چای ریخت داخل هر دو لیوان . سیگارش را روشن کرد و نزدیک ایفون خانه قدم میزد . هر چند دقیقه یکبار دکمه تصویر ایفون را میزد و زل میزد به ادم هایی که از جلوی خانه اش رد میشدند . سیگار پشت سیگار روشن میکرد و قدم میزد اما با خشم بیشتر و دلتنگی بیشتر . خبری نبود . انگار او تنهاتر از همیشه بود . انگار کم کم داشت باورش میشد که او تنها قرار است بمیرد . انگار باورش میشد دیگر مایی وجود ندارد . چایش را خورد ، سیگار اخرش را در لیوان چای دیگر انداخت و به ادامه خوابش برگشت .
اندکی حال آن مرد را بررسی کنیم . کامش تلخ بود چرا که هم دیگر جوابی از انتظارش ندیده بود و هم سیگارهای پشت هم تلخی را زیادتر کرده بود . در دلش یک شیرینی بود و آن وجود داشتن فردی برای انتظار کشیدنش بود . این شیرینی همه امید او به زندگی بود . این شیرینی همان شکسته شدن مرزهایی بود که دوامش به ان بود . مرزهایی از جنس دلتنگی و بی قراری . تنها ان شیرینی امید بود که او را سرپا میکرد . حال ان مرد خاکستری بود . نه سفید بود نه مشکی . نه تلخ بود نه شیرین . هر دو بود . هم سفید بود هم مشکی . هم مهربان بود هم بد اخلاق . هم عاشق بود هم طلبکار .
پی کی مادراس عطریست که حال ان مرد را به خوبی بیان میکند . تلخ است ولی اندک امید و شیرینی نیز دارد . شیرینی ای که از جنس عسل بود چرا که شیرینی داشتن امید به دیدار یار ، همانقدر مثل عسل شیرین است .
فضا شدیدا اسموکیست . درست مثل حال ان مرد که انقدر سیگار نثار ریه هایش کرده بود که جز دود از او بویی ساطع نمیشد . ویسکی و تنباکو در کنار عسل در دل مادری چون اسموک پایه های هستی این عطر را شکل داده اند . عطری بشدت تحسین برانگیز و گیج کننده با پخش بویی عجیب و بی کران و ماندگاری ای مثال زدنی . بشدت خاص پسند و قابلیت جور شدن با استایل رسمی مشکی را دارد ان هم به شرط اسپری کم در موقعیت ، در حال درونی و در زمان درست خودش .
10/10

" معلق و گیج ، پرسه زنان به سوی تاریکی در قعر نور "

عطرهای هنری و زیبا با رایحه هایی خاص و ارام بخش

مخصوص افراد با سلیقه خاص برای مصرف روزانه

ارام بگیر ...

هیچ حرفی نمیشه راجب این شاهکار زد .

بی نهایت گیرا ، جسور ، بی پروا و شجاع

عطری که همگان قدرت درکش رو ندارند و باید در هنر عطرهای نیش غرق شده باشید تا درکش کنید

بسیار عالیست

Seminalis #اورتو پاریسی سمینالیس Seminalis 

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir