نظرات | می مو
ترتیب نمایش
بی ادب. از ادمین محترم تقاضا میکنم نظر این شخص بی نزاکت رو حذف نماید.
تق هرمس ، خواستی بگیری ، پرفیومش خوبه ولی با هر تیپ و لباسی قابل استفاده نیست . کاملا رسمی و در یک کلام برای یک جنتلمن با کت و شلوار و کفش کلاسیک برای شرکت در نشست رسمی ساخته شده و عالی هم هست . اما هوم اینتنس با هر تیپی و در همه جا قابل استفاده است و بسیار دوست داشتنیه. در یک کلام رایحه صمیمیت داره . هر کدوم رو میخوای بخر . وسواس به خرج نده .
تام فورد کلا خاص پسنده. ریسکش برای هدیه به کسی که سلیقه اش رو نمیدونی زیاده.
ولی این معرکه اس. بخر براش صفا کنه. بوی صمیمیت میده. اگه نسبتا آدم جدی هست ، دیور هوم هم خوبه ولی هوم پرفیوم باز ریسک داره. یه نمه بوش خاصه و باید سلیقه طرفو کاملا بدونی.
رایحه خوبی داره ولی موندگاریش تعریفی نداره .
سید جان در مورد اتومایزر یه توضیح بده . تشکر
اگر ادکلن خوردنی بود ، من این رو برای عصرونه انتخاب میکردم.
گرمای باحال و دوست داشتنی ، شیرینی کاملا حساب شده و تا دلتون بخواد خوشمزه. بسیار کار دوست داشتنی ای هست این کیک کاراملی .
5 تشکر شده توسط : Eli aa فاطمه فیضی
در ابتدا شیرین همراه با رایحه ملایم نارنگی و پس از مدتی از شیرینی کاسته میشه و رایحه گیاهی خوش عطری خود نمایی میکنه و کم کم حالت نعنایی و خنکش تشدید میشه. در تمام مدت بوی مرکبات شیرین کم و بیش به مشام میرسه. بسیار خوش رایحه ، خنک و شادی آور. ماندگاری قابل قبولی هم داره.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir