نظرات | فریار
ترتیب نمایش
جمله دیگری اصلاح می شود" به آزادی، حقوق فردی و شخصی دیگران"
جمله به این صورت اصلاح می شود " آن هم در خصوص شخصی که بیشترین حق را گردن ما و عطرافشان دارد"
قصد نوشتن مطلب ندارم. علت حضورم به واسطه جفاییست که بر ایکاروس شده. از آن دوست محترمی هم که با ایکاروس وارد مناقشه شدند گلایه ای ندارم. ایشان جوان پرشوری بودند که دچار غلیان احساسات شدند و چه بسا هم اینک نیز دچار ندامت گردیده باشند. باور کنید وقتی دوستمان گفت به واسطه فشارهای روحی به اینجا پناه آورده اند دچار تالم خاطر شدم . از نوشته های ایشان چندان دچار تاسف نیستم. تاسف من بیشتر از آن جهت است که این حجم از نوشته ها ی ایشان که حاوی فحاشی، توهین، افترا و نشر اکاذیب محسوب میشوند همچنان بر تارک عطرافشان میدرخشند آن هم از جانب شخصی که بیشترین حق را به گردن ما و عطرافشان دارد. اعتقادی به سانسور ندارم و با آن به شدت مخالف و به آزادی فکر و اندیشه معتقدم اما آزادی اندیشه و اطلاعات به معنای آزادی توهین، افترا، فحاشی ، نشر اکاذیب و هتک حیثیت دیگران نیست و در آزادترین کشورها نیز ممنوع است.تعریفی که علمای حقوق از آزادی ارائه داده اند آن است که هر شخصی حق انجام هر عمل و حق بیان هر اندیشه و سخنی را دارد اما تا بدانجا که به آزاد حقوق فردی و شخصی دیگران لطمه مادی، معنوی و حیثیتی وارد نکند. در حقیقت تنها چیزی که آزادی مطلق را محدود و مقید می سازد همانا حقوق فردی و آزادی دیگر افراد است. در توهین هایی که به ایکاروس شد حتی پدر محترمشان نیز متاسفانه از درفشانی ها در امان نماندند. ایکاروس عزیز از توهین هایی که بر شما و پدر محترمتان شد و مهمتر از این ، از آنکه این کامنت های پربار در تاریخ عطرافشان ثبت و ضبط شده و همچون متاعی گرانبها در آرشیو عطرافشان نگهداری می شود احساس شرمساری دارم . اگر اشتباه نکنم برتولت برشت گفته زمانی که نازی ها سراغ یهودی ها رفتند گفتیم ما که یهودی نیستیم. وقتی سراغ کمونیست ها رفتند گفتیم ما که کمونیست نیستیم. تا سرانجام یک روز رسید که به سراغ خود ما آمدند. ایکاروس مطمئنم اگر سکوت کنم یک روز هم به سراغ من خواهند آمد. یاحق.
پاسخ مدیر : این مورد رو مجددا بررسی میکنیم. ممنون
*** بنای ما بر کمترین میزان حذف در نظرات هست. با این معیار برخی از موارد بخصوص موارد توهین آمیز در بررسی مجدد حذف شد. به نظر میرسه بودن نظرات موافق و مخالف بصورت توأمان اعتلای همه طرف‌ها رو بدنبال خواهد داشت هم فضای سایت و هم تک تک افراد. اما اگر همچنان موردی هست که به نظر شما باید حذف بشه به ما بگید تا بررسی کنیم.
3 تشکر شده توسط : ‌آرش مهدی
ایکاروس عزیزم درود بر شما.ایرانی ها در دهه شصت خیلی با one man show از ژاک بوگارت خاطره دارن. این عطر من رو به دوران کودکی و منزل یکی از بستگان در محله قدیمی تهران(مختاری ، پایین میدون شاهپور میبره). اولین بار رایحه این عطر رو ا ونجا استشمام کردم. یکی از اقوام که ده سالی از من بزرگتر بود این عطر رو داشت وقتی استفاده میکرد مست میشدم. سال 67 هنوز دوازده سالم پر نشده بود که پولهام رو جمع کردم و 50 میلش رو اگه اشتباه نکنم 800 تومن خریدم. این اولین عطر من بود و هنوزم که هنوزه خیلی بهش علاقه دارم. چند وقت پیش به یاد گذشته دوباره گرفتمش .هنوز هم قابل احترام ، باوقار و خاطره انگیزه. انقدر از این عطر بد گفته بودن که شهامت نوشتن راجع بهش رو نداشتم. ایکاروس جان از این که نوع نگاهمان به عطر رو اصلاح کردی بسیار از شما سپاسگزارم. برقرار و پاینده باشی.
2 تشکر شده توسط : رابین هود ‌آرش
Talion جان درود بر شما. حسن جان توضیحات جامع و مانعی ارائه فرمودند. اگر کامنت های ذیل پیج ایکاروس عزیز رو مطالعه بفرمایید در حصوص عطرهای گرمی و اماراتی و منافع! و مضار آنها اطلاعات ذیقیمتی نصیبتان خواهد شد. متاسفانه دانسته های من در این خصوص بیش از حضرتعالی نیست.فکر میکنم همه ما در هر کوی و برزن با فروش اسانس های گرمی و عطرهای به اصطلاح اماراتی کمابیش برخورد از نوع نزدیک داشتیم. کوچه مروی در ناصرخسرو(روبروی شمس العماره) هم ید طولائی در این زمینه داره و آینه تمام نمای این پدیده هست. اگه یک روز گذرتون به اونجا افتاد هم فاله و هم تماشا. میتونید با زیر و بم عطرهای اماراتی و فیک آشنایی کامل پیدا کنید و اتفاقا بازار بیع و شرا عطرها یی از این دست نیز در این کوچه تاریخی بسیارداغه .نمیگم عطر اصل اونجا وجود نداره اما تشخیص سره از ناسره بسیار مشکله. بعد از گشت و گذار در کوچه مروی هم میتونید تشریف ببرید میدون ارگ، کاخ گلستان، و از مقر سلطنت دودمان قاجار و ایضا شمس العماره که بس دیدنی هستند بازدید بعمل بیاورید.پاینده باشید. ایام به کام.
قربانت سعید جان. مهم جنس وجود خودته که اصله و این از همه مهمتره. پیروز باشی.یا حق.
بهمن جان کارهای خیلی خوب دیگری وجود داره که من هنوز تست نکردم ولی از دوستان تعریفش رو زیاد شنیدم مثل انیگما و فتیش از روژا داو. M و black از پیور دیستنس، serial از نائومی گودسیر، کورماندل از شنل، 1270 از فراپین. ضمنا نارسیسو رودریگز فور هیم، آرمنی کد از جورجیو آرمنی،جنتلمن از جیونشی، زینو از دیویدوف، اورینتال ادیشن از انجل اشلیزر، راکی مانتین از دسکوارد، درتی انگلیش از جویسی کوتیور هم در دسترس و ارزش تست کردن رو دارند. پاینده باشید.
بهمن جان احمد بیگی درود بر شما برای فصل سرما کارهای مناسبی وجود داره پیشنهاد دادن حقیقتا کار مشکلیه. احتمالا عطر مورد نظرتون رو بتونید از میان عطرهای ذیل انتخاب کنید. حتما قبل از خرید به فروشگاه مراجعه یا سمپل تهیه کنید و موارد رو تست بفرمایید تا شرمنده شما نشم. سایکدلیک و پرایوت لیبل از جووی، کویق اتومن از امپایر، گلد لدر و عود سفیر از اتلیه، fille en aiguilles و chergui از سرج لوتنس، توباکو وانیل ،توسکان لدر و تام فورد اکستریم از تام فورد، cuir velours از naomi Goodsir، رویال عود از کرید، شاگیا و هرود از مارلی، کولونیا لدر و کولونیا عود از اکوا دی پارما، دیور هوم، اینتنس و پارفوم(بالاخص این آخری) از دیور، ال اینستنت او اکستریم(او د پارفوم) از گرلن، پیور مالت، پیور مالت کرییشن و پیور هاوانا از تیری موگلر، اومو از ولنتینو، پچولی از لورنزو ویلورسی، 1740 و نویر پچولی از هیستوریز، اسپایس بمب از ویکتور رالف لورن، پولو سبز، لنویت تویلت و M7 عود ابسولو از ایوسن لورن،
1 تشکر شده توسط : Iman
سام مهربان درود بر شما. به به. سام جان من رو که با تعاریفت حسابی مخمور کردی. امیدوارم لذتش رو ببری و در فرصت های مناسب ما رو از تجاربت بهرمند کنی. واجب شد هومیج از لالیک رو هم تست کنم. سام عزیز منتظر گزارشها و کامنت های نابت هستم. ایام به کام. پاینده باشی.
1 تشکر شده توسط : TH_MEN
سلام بر رفقای عزیزم ssh و حسن جان کبیری.حسن جان من همیشه از نظرات شما استفاده میکنم و جایی برای دلخوری وجود نداره برادر جان. پیرو مکالمات قبلی که با شما داشتم چند تا عطر درست و درمون رو در لیست خرید پاییز و زمستون قرار دادم که ان شااله با هماهنگی شما عزیزان خریداری خواهم کرد. ایام به کامتان. با حق.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir