نظرات | علی ر.ب
ترتیب نمایش
دیروز تستش کردم رو صورتم و پشت گوشم . طبق گفته فروشنده و بوی فوق العاده زیادی که موقع تست تو فضا پیچید فکر کردم Sillage و ماندگاری وحشتناکی داشته باشه.
اما...اولاً عطرش بقدری تلخ بود که تقریباً هیچ بویی، تاکید میکنم، هیچ بویی جز تلخی نداشت! یعنی مثلاً شما در Private Label یا عطرهای تلخ دیگه میتونید رایحه رو تشخیص بدید و بعد بگید تلخ بود ولی اولین باریه که واسه من پیش میاد که فقط بتونم بگم تلخ بدون هیچ رایحه ای! همچنین برعکس تصور من ماندگاری و پخش بوش هم در حد یک عطر درجه 2 و 3 بیشتر نبود. این رو با اطمینان میگم چون همزمان آمواژ براکن رو روی مچ دستم تست کرده بودم و تو هرلحظه میتونستم میزان پخش بو و ماندگاری هر دو رو با هم بسنجم.
2 تشکر شده توسط : صادق اف رضا
امروز بعد از کلی انتظار اشانتیون این کار رو به قیمت 25000 تومان از یه سایتی خریدم که ببینم اگه ازش خوشم اومد بخرمش. این رو هم بگم که دیروز اشانتیون Epic و Reflection رو خریدم و امروز Dia و همین Interlude . فقط میتونم بگم شوکه شدم! بوش باورنکردنی و فوق العاده است! من که گمشده خودم رو پیدا کردم و بعید میدونم دیگه بتونم از ادکلن دیگه ای جز این استفاده کنم. به شدت خاصه. ولی متاسفانه هنوزم دلم میخواد بوی Journey رو هم بدونم که چچوریه. چون با توجه به توضیحات بوی اون رو هم قاعدتا باید دوست داشته باشم اما هنوز نتونستم گیرش بیارم هیچ جا. منظورم اشانتیونش هست. اگه دوستان راهی میشناسن معرفی کنن لطفا

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir