نظرات | سروش حسینی
ترتیب نمایش
بررسی ریو اویتوس:
بوی غالب کار ترنج هست.حسی که در رایحه این کار هست،شخصیتی کلاسیک و در عین حال پر جنب و جوش بهتون میده.پخش بوی قوی و ماندگاری بالا نیز از شاخصه های این کار محسوب میشه.بازخوردی که از اطرافیان داشتم مثبت بود و بویی تازه و خوشایند برای آنها محسوب میشد.خودم به شخصه بوی این کار رو میپسندم.یادتون باشه بوی کار حالت فانتزی میوه ای و کلاسیک رو با هم داره.برای افراد بالای 20 سال پیشنهاد میکنم.این رو هم در خاطرتون همیشه باشه که ادکلان یا عطر به هر آدمی شخصیت و اعتماد به نفس میده.
موفق باشید.......................
آقا من هرچی به پشتیبانی تلفنی زنگ میزنم کسی گوشی رو برنمیداره.شماره دیگه ای هست؟
پاسخ مدیر : بخش فروش ممکنه زمان‌هایی کارهای اضطراری باشه که موفق به پاسخ نشن اما هر روز ساعت 10 تا 6 پاسخگوی تماسها هستند
لطفا قیمت حجم های 20 میل و غیره محصولات ریو کالکشن رو هم داخل سایت بذارین.
پاسخ مدیر : فعلا برای خرید سایر حجم‌ها با دفتر تماس بگیرید
سلام.چرا این یه کمی گرونتر از بقیس؟قیمت اصلی همه ادکلن های ریو یکی هست.
الان همه مدل های ریو توی سایت هست؟کدوما نیست؟
پاسخ مدیر : سلام شرکت ریو چند کار از جمله این رو گرانتر عرضه میکنه. همه مدل‌ها در همه حجم‌ها موجوده اگر مدلی رو در سایت ندیدید برای سفارش با دفتر تماس بگیرید

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir