پرسش ها | ارزومنتظر

امروز عطر باربری گادس /آریاناگرند/گرن بالو گرفتم و تستر لاست چری و گوچی فلورا 

میشه گفت از بین این عطر ها با گادس خیلی رابطه خوبی گرفتم دلم میخواد تو بوش غرق بشم و بیرون نیام رایحه وانیل و اسطوخودوسش بهم حس آرامش میره انگار رفتی یه کافه ای که با شمع معطر گلی و قهوه خوشبو میان استقبالت بی نظیره 

آریانا گرند هم ب نظرم یه عطر مبتدی و اینجوری با روح و روان بازی نمیکنه میشه گفت نه بدم اومد نه دوسش داشتم بوی یه دختر مظلوم تمیز و ساکت میده 

گوچی فلورا هم خوشم اومد انگار تویه باغ گل نشستی 

و در کمال تعجب که همه راجب عطر لاست چری بد گفتن من از بوش خوشم اومد و تصمیم گرفتم تو پاییز بگیرم 

عطر گرن بالو یه بوی عروسکی طور داره 

بوش پیچیده نیس اما در حین سادگی منو درگیر خودش کرد و تونست نظرمو جلب کنه 

 

 

نظر شما راجب این عطرا چیه؟

کدومو می‌پسندید 

بهترین عطر 31 خرداد 1405

سلام یه سوال از آقایون اسم عطرهای که دوس دارید جنس مخالف مقابلتون بزنه چیه؟؟؟؟و خانوما شما چه عطری زدید که بازخورد مثبتی از آقایون گرفتید؟درکل میخوام ببینم از دید آقایون چه عطری جذبشون میکنه

فراموشی عطر 17 اردیبهشت 1405

یادمه حدود ۸ سال پیش عموم یه عطر داشت که تو شیشه اصلی نبود فکر میکنم بی رنگ یا مایل به زرد بود یادم نیس🥲با این عطر خیلی شیرینی نبود اما کافی بود یه پاف بزنی تا یه هفته بوت مثلا داخل ماشینی که نشسته بودیم رو میداد🥲خیلی دنبالش گشتم هیچ نشونه ای ازش ندارم کاش میتونستم پیداش کنم

راهنمایی عطر 16 اردیبهشت 1405

سلام من سلیقم عطرای تند و شیرین عطری ک تا میزنی همه متوجه شن مثل انجل شیر مثلا لانکوم مثل فلامنکو 

و هر عطری رو امتحان کردم ک مناسب تابستون بلسه اصلا اون خط بو و هیجان رو ازشون نگرفتم وسوسه شدم دوبا ه فلامنکو بگیرم دلم واسش تنگ شده برای طرف های مقابل خیلی زننده تو این فصل این عطر؟۱

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan