نظرات | ALEFRA
ترتیب نمایش
یک کار تلخ بسیار با کلاس و سنگین. این عطر برای فصل های سرد خیلی مناسبه. ترکیب رز و چرم توش خیلی ماهرانه کار شده. شاید نت اولیه ش تمام زیبایی کار رو نشون نده واسه همین به کار مهلت بدید تا خودش رو نشون بده.
من این کار رو دارم. بوی خوب و دلنشینی داره اما پخش و ماندگاریش بسیار بسیار ضعیفه. پخش یه ربع اول تموم میشه و اصلا بوش احساس نمیشه. شده بالای 10 پاف استفاده کردم و باز اثری نداشته...
اصلا بوی عطر رو نپسندیدم. یه نت داره شبیه سبزی با آبلیموی مونده. با سلیقه من اصلا سازگار نبود. ماندگاری و پخشش راضی کننده ست.
دولچه گابانا این عطر رو در نسخه ادو پرفیوم هم زده و رایحه ش مثل نسخ%
ممنونم از راهنماییت. جمعبندی خوبی بود!
سید عزیز من هم دیدم ریو با اسم پیکاسو این کار رو کپی کرده. سید جان یه راهنمایی ازت می خوام. بین این کار و دیور هوم پرفیوم موندم. از هر دو رائحه خوشم میاد. توصیه شما کدومه؟
موندگاریش خیلی بالاست. پخشش وحشتناک بالا. ولی بوش زیادی تنده و اول از همه خودتون رو کلافه می کنه. البته به مرور زمان بوش ملایم تر و بهتر میشه. خلاصه اینکه ابدا بدون تست نخرید و بدونید خیلی ها از بوش خوششون نمیاد و من بازخورد منفی گرفتم ازش.
بوش خیلی دلنشینه، معتادش میشه آدم و دلش می خواد هی بوش کنه. شیرین شیرین
سید عزیز استفاده از عبارت پر رمز و راز توصیف خیلی قشنگیه برای این عطر. احسنت
گودولفین عطر شیرین و گرم و خیلی خاصی داره. سنگینه و بیشتر برای فضای رسمی و مجلس خوبه. می پسندمش. موندگاری و پخشش هم راضیتون می کنه

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir