نظرات | رامین
ترتیب نمایش
سلام، فروشنده با شما مزاح فرمودند یا گرفتار فیک فروشی وقیح شده اید. چند وقتی است ویدئویی در میان مردم دست به دست می شود از فروشنده ای که می گفت عطر بلو شنل تان اگر تمام شده بیاورید فروشگاه ام، اسانس سیلندری اصل خود کمپانی شنل را برایتان داخل اش پر می کنم و پلمپ مثل روز اول، تازه با تغییر غلظت اسانس به شما ادوتویلت، اودوپارفوم یا پارفوم بلو شنل تحویل می دهم. فیک فروشان شدیدا مشغول کار اند. اوضاع عطر در بازار سرشار از تقلب بسیار افتضاح است. خیلی باید مراقب این شیادان باشید.
11 تشکر شده توسط : احمد شجاعی جواد وزیری
هیچ بعید نیست که در این بازار بی سر و سامان و سرشار از متقلب، گرفتار محصول فیک شده باشید.
2 تشکر شده توسط : marjanmohamadi بابک
در فضای سرشار از تقلب، احتمالا محصولات فیک را امتحان فرموده اید، که متاسفانه این روزها چندان عجیب نیست.
7 تشکر شده توسط : Shahrokh هاشم پور
حتی نسخه اول سال 2015 هم پرفورمنس چشمگیری نداشت که الان دچار افت گردد. اگر دنبال رد بو و عملکرد قابل توجهی هستید، به دنبال محصول دیگری باشید، ذات رایحه دوان ادوپرفیوم به گونه ایست گرم، ملایم و دوست داشتنی که تنها افراد نزدیکتان متوجه این ادوپرفیوم می شوند و از آن لذت خواهند برد.
8 تشکر شده توسط : احمد شجاعی بهداد
F by Ferragamo Black
لینک به نظر 23 شهریور 1402 تشکر پاسخ به Neroli
این هم ماجرای عجیبی است که در بازار ایران شایع شده، وقتی مشتری از کیفیت ضعیف شکایت میکند، برخی فروشندگان ادعا می کنند لاین تولید امارات است. متاسفانه فیک فروشی بسیار شایع شده، فوق العاده دقت بفرمایید و از هر جایی خرید نکنید.
6 تشکر شده توسط : A_KARIMI Mehran
شدیدا رایحه سنتتیکی داشته و به هیچ عنوان به عنوان عطر مورد تایید اکثریت افراد نیست. کارهای چرمی بسیار بهتری در بازار وجود دارند و با احترام به علاقمندان به این محصول، به نظرم اصلا ارزش خرید با این قیمت ها را ندارد.
9 تشکر شده توسط : مشتی هاشم پور
(Elysium Pour Homme (Parfum Cologne
لینک به نظر 29 خرداد 1402 تشکر پاسخ به complihanicated
سلام، ضمن احترام فراوان به نظر مخالف شما، اعتقاد دارم ابراز عقیده و نظراتمان در این سایت می تواند به انتخاب های بهتر علاقمندان به دنیای زیبا و سحرانگیز روایح کمک کننده باشد. نظر خود را در مورد لزوم تمرکز بر رایحه عطر و مرتبط بودن متن بارها ذکر نموده ام و در عین علاقه فراوان به سبک نگارش جذاب برخی از بزرگان و عزیزان عطرافشانی، کماکان اعتقاد راسخ دارم نظرات ثبت شده برخی دیگر از بزرگواران، باید به ویژه در ایام گذشته، در جشنواره های داستان نویسی و ادبیات کهن مطرح می گشتند، نه جمع فعلی بررسی و معرفی عطر، شما اگر علاقمندید، بسیار عالی و نظرتان محترم، ممانعتی در مطالعه آن طومارهای ادبی فاخر و تجربیات شخصی نامرتبط ایجاد نشده است، بفرمایید و از این دست رویو ها کمک بگیرید. علاقه چندانی به طولانی شدن این بحث ندارم و در پایان می توانستید به راحتی از نظرم عبور نموده و با سعه صدر، نظرات شخصی ام را نادیده گرفته و مخالفت ننمایید.
6 تشکر شده توسط : محمدرضا سالار كلوچه
(Elysium Pour Homme (Parfum Cologne
لینک به نظر 28 خرداد 1402 تشکر پاسخ به ع میرزایی
بسیار عالی جناب میرزایی،
جای خوشحالی دارد که برخی از بزرگان عطرافشان با سبک نگارشی خاص خود، وقت گذاشته و دیدگاههای خود را از دنیای روایح ارائه می کنند اما شخصا امیدوارم نگارش متون ادبی و خیال پردازی های طولانی و نقد فیلم و موسیقی حوصله سربر و تجربیات شخصی نامرتبط که هیچ کمکی به مخاطبین نخواهند کرد، پایان پذیرد.
4 تشکر شده توسط : بابک سالمی
سلام،
آکوا دی پارما از لاین بلو مدیترانو محصول فیکو دی آمالفی فوق العاده ایه و با سلیقه خودم خیلی سازگاره، واقعا کار روحیه بخش و حال خوش کنی هست. بقیه موارد هم به نظرم برای شروع روز و ایجاد فضای خنک می توانند انتخاب های مناسبی باشند:
شنل آلور هوم ادیشن بلانش ادو تویلت
تام فورد گری وتیور ادو پرفیوم
ایسی میاکه لئو د ایسه پورهوم سامر سری سالهای 2015 یا 2013 یا 2017
ورساچه او فرش
تام فورد فلور د پورتوفینو
کنزو لئو پار مردانه
تام فورد ماندارینو دی آمالفی آکوا
ایسه میاکه لئو د ایسه پورهوم
کالوین کلین سی کی وان سامر 2016
کرید ویرجین ایسلند واتر
تام فورد نرولی پورتوفینوفورته
کرید ارولفا
دیور هوم اسپرت
البته همیشه توصیه می کنم تست نموده و در نهایت با سلیقه خود انتخاب بفرمایید. چون ممکن است برخی از موارد فوق با وجود همه پسند بودن، اصلا برایتان جالب نباشد یا به نظرتان ضعیف برسند.
11 تشکر شده توسط : Dragon Sepehr s
با تشکر از آرش عزیز،
واقعا با این جمله موافقم که حتی به عنوان عطری دم دستی هم ارزش خرید ندارد و انتخاب های بسیار مناسب تری در مقایسه با اجمل شادو وجود دارند.
وقتی یک محصول ضعیف از شرکتی اماراتی با حجم زیادی از تعریف و تمجیدها همراه می شود باید به صحت این نظرات شک نمود. قطعا قیمت نهایی یک محصول در میزان فروش آن تاثیر گذار خواهد بود اما با کمی هزینه بیشتر، می توان از برندهای قابل قبول و شناخته شده در دنیا، انتخاب های بسیار بهتری داشت تا محصولات ضعیف شرکت های اماراتی. در خصوص پرهیز از عطرهای شرکتی و گرمی و کپی های بی ارزش دست ساز هم که اساتید و بزرگواران قدیمی عطرافشان، به اندازه کافی توصیه نموده اند.
14 تشکر شده توسط : سعید سعید کاید امیر

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir