نظرات | S.hassan benvidi
ترتیب نمایش
درود
این عطر مثل نسخه اولیه اولش بوی شیرین و تندی داره بعد حدود یه ساعت بوی زیبایی میده شبیه پیور مالت. پخش و مدن گاری خوبی داره. البته بسته بندی و بویژه آمبولانژبسیارزیبایی داره
2 تشکر شده توسط : هاشم پور چینَوَت پِرِتو
درود
اینو داشتم همچین مالی نیست. یه عطر چوبی گلی. قیمتش زیادی بالاست. ماندگاری زیاد و پخش معمولی داره. بنظرم.
1 تشکر شده توسط : بهداد
با درود
بوی خوب و شامه نوازی داره. پخش بوش هم خوبه اما ماندگاری وحشتناکی داره. بدونه اغراق بالای20 ساعت. البته این فقط تجربه منه.
سلام وعرض معذرت از دوستاران این عطر. اما بوی ترشی لیته میده لامصب اگه با آب زمزم خودتونو سه بار آبکشی کنید نمیره. سه میلیون بدی بو ترشی بدی؟ عجبا
سلام
بوی گندمیده لعنتی. باعرض معذرت البته.
2 تشکر شده توسط : SALMAN اسنودن
سلام
من دانش و توانایی آنالیز روایحه عطرها وندارم و سعی می کنم از این کار پرهیز کنم. در مورد این عطر به جرات میتونم بگم بینهایت خوش بو و باکلاس. بااینکه بیش از دودهه از تولید این شاهکار می گذره اما ابدا قدیمی و نخ نما نیست. به نوعی اعتبار برند آرمانی به این عطر و بچه هاشه. البته به نظرمن.
4 تشکر شده توسط : ماتیو دلارو علیرضا کریمی
سلام. تواین سه چهارسال اخیر به غیرازامسال ازاین عطرفوق العاده استفاده کردم امسالم اگه قیمت 180 میلش 2 تمن نبود حتما بازم میخریدمش بگذریم. خیلی خوش بوهست این عطر خوش به حال کسیکه وقتی شما این عطر و زدید نزدیکتونه. بوش محشره گذشته از خنکی روایحه بکاررفته در اونبه هیچ وجه نگران پخش بو و ماندگاریش نباشید.
5 تشکر شده توسط : شهرام فریدون افشار
سلام بوی گلی میده واخراشم ته بوی توتون هاوانایی عالی اما طراحی ظرف این عطر بی‌نظیر. واقعا زیباترین ظرفی که من دیدم. البته به نظرمن.
4 تشکر شده توسط : امید آرمانی Maxxine
سلام
به نظرم یکی از بهترین عطرای این برنده. شیرینی کم و بسیارخوش بو. البته نسخه پرفیوم این عطر ماندگاری بیشتری داره اما جدا این یه چیز دیگس.
1 تشکر شده توسط : هاشم پور
سلام.آی بوی نازیداره این عطر،خیلی خوش بو .اما پخش و ماندگاری در حد بخار نفس تو یه شب زمستونی سرد.همین.خدایی همینها
2 تشکر شده توسط :  حسینی س غ

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir