نظرات | سیدجواد حسینی
ترتیب نمایش
دوستان اگه بوی های کلاسیک می پسندید، در خریدش شک نکنید.
پخش بو و ماندگاری عالیه
فقط شامه تون روزود پر می کنه
سلام
بوی چوبی داره و برای کسانی که روایح تلخ را دوست دارند مناسبه. من خودم تلخیشو زیاد نمی تونم تحمل کنم و ی خورده واسم آزاردهنده است. در کل اگه کارش اصل باشه تا 2ساعت پخش بو داره و 7-8 ساعت موندگاری.
درکل پخش بوش ضعیفه.
اصلاً بوی همه پسندی نداره مخصوصاً توی نت های آغازین. قبل از خرید حتماً تستش کنید.
این عطر با بوی خیلی سنگین و تیزآغاز می‌شود و در ادامه با اوپوپوناکس، عنبر، و بخور ترکیب شده و رایحه‌ای گرم و سنگینی رو ارائه می‌کند، و سپس نوبت به چرم می‌رسد تا در کنار عود و نعناع هندی رایحه این ادکلن را تکمیل کند. در کل بوش اصلاً عامه پسند نیست من وقتی از اطرافیانم نظر پرسیدم از 10 نفر فقط دو نفر پسندیدن. وقتی تازه اسپری می کنی تحملش سخته ولی می مونه ملایم تر میشه. قبل خرید حتماً تستش کنید وگر نه سخت پشیمون می شید.
اولش با رایحه برجسته تنباکو و عسل در نت اولیه آغاز می‌شه البته بوی تنباکوش با بوی تنباکوی تام فورد (توباکو وانیل) کاملا فرق داره بوی تنباکویه خشک میده که بسیار دلرباست و من عاشقشم. در ادامه پوست کاکائو، وانیل مشهود می‌شوند که البته بوی تنباکو و عسل هنوز پابرجا اند و غالب. در پایان بوی شیرینی مثل عسل باقی می مونه که البته با اینکه شیرینه، اصلاً زننده نیست و دلرباست. پخش بوی بالایی داره و 3 الی 4 ساعت تا 60-70 سانتی رو جواب می ده. موندگاریش هم 6 - 7 ساعت ولی توی هوای سردتر تا 8-9 ساعت. در ضمن خانوم ها خیلی می پسندنش بخصوص به مرور زمان بیشتر عاشقش می شن. در ضمن این کار اصلا شبیه تام فورد توباکو وانیل نیست و اون بوی قلیون میوه ای می ده و ب نظر من شیرینیش زننده است و ماندگاری و پخش بوی تام فورد بیشتره. در کل من بهش از 20 17 می دم
1 تشکر شده توسط : نیما
بوی خیلی دلربایی داره بوی قویه مرکباتی من به بوش از 20، 18 می دم.
ولی پخش بوی خوبی نداره و پخش بوش فقط ی ساعته ولی موندگاریش تا 2 6 7 ساعت جواب می ده.
با سلام
با این قیمت به هیچ عنوان ارزش خرید نداره بوش ملایم و خوبه اما خاص نیست و اصلا موندگاری نداره و پخش بوش حدوداً نیم ساعته ماندگاریش هم حداکثر 3 ساعت. بوش منو یاد گل شب بو می ندازه
1 تشکر شده توسط : میر

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir