نظرات | علیا
ترتیب نمایش
دوستان حرفه ای سفارش میکنند به دلیل سلیقه های مختلف حتما عطر را تست کنید و بخرید. اما اکثر فروشنده ها کارهای گرانقیمت رو اجازه تست نمیدن و اینطور عنوان میکنن که این کار تستر نداره. در صورتیکه کار گرانقیمت رو باید تست کرد . داری پول زیاد میدی ولی هندونه در بسته میخری. ای کاش در همین سایت ارزشمند نمونه های کوچک که از قدیم به نام اشانتیون معروف بود عرضه میشد و میتونستیم چند تار و بخریم و انتخاب بدون نقصی داشته باشیم. من که حرفه ای نیستم و اینطور که دوستان از تغیرات بو در سه نت صحبت میکنند بعید میدونم تشخیص این نـتها با تست لحظه ای در مغازه ای که پر شده از بوهای مختلف برای من آماتور نتیجه درستی به همراه داشته باشه.
لطفا اگر راه حلی هست من رو راهنمایی کنید.
متاسفم بازم هیچ کس نظرش رو راجع به این عطر نداده
عذر خواهی من رو بپذیرید.ولی پیج هر عطری رو باز میکنم تا از نظرات دوستان درباره اون استفاده کنم ولی متاسفانه 99 درصد در باره اون عطر صحبت نکردن. اکثرا درخواست دادن که عطری با خصوصیات فلان به من معرفی کنید. اونهای هم که صاحب نظرند بدون ابنکه در باره عطر اون صفحه حرفی بزنن نظرشون رو در باره عطرای دیگه اعلام میکنن. بعضی از دوستان هم که چند تا اسم عطر رو که خیلی دوست دارن اعلام میکنن. واقعا در بعضی از صفحات حتی یک نظر هم راجع به عطر اون صفحه گفته نشده. یعنی افرادی مثل من تا آخرین نظر رو میخونن بعد می فهمند سر کار بودن
پاسخ مدیر : مدت زیادیه که فقط نظرات مرتبط با محصول تأیید میشن و تا حدودی این مسأله رفع شده. با ادامه روند به مرور بهتر هم خواهد شد.
2 تشکر شده توسط : Hediye آرامیس

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir