نظرات | حمید آزارو
ترتیب نمایش
بهترین عطری که تا حالا خریدم. خیلی ملایم و شیک. بر خلاف بیشتر عطرهای مردونه که سردرد میارن این یکی بسیار آرام بخشه. موندگاری هم عالیه.
من این عطر و آنلی تاتو رو تست کردم. فقط میتونم بگم که در عجبم از کسی که پول واسه این دو عطر میده. بوش آدم رو کلافه میکنه. از بس که تند و تیزه. انگاری سم و زهر بو کرده باشی.
1 تشکر شده توسط : امید
من این عطر و آنلی بریو رو تست کردم. فقط میتونم بگم که در عجبم از کسی که پول واسه این دو عطر میده. بوش آدم رو کلافه میکنه. از بس که تند و تیزه. انگاری سم و زهر بو کرده باشی.
بوش یکم تکراریه
بوی البالو. خوشمزه ست انگار. بوی شیرین و ترش همراه با هم. بوی تندی هم نداره. در کل خوبه.
2 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه neda
میتونم بگم بهترین عطر خنک مردونه. بوی تلخی ملایم همراه با بوی مرکبات و گیاهان معطر. بوی خاصی داره. شیکه بوش. تو خریدش شک نکنین.
1 تشکر شده توسط : Reza
من نمیدونم چرا از این کار اینقدر تعریف میشه. بوی عطرهای ارزون داره
توی محصولات جیونچی این بهترین عطر مردونه ست. بوی کلاسیک ولی همیشه جدید. درسته عطرش قدیمیه ولی بوش هیچ وقت قدیمی نمیشه. کیفیت خوبی داره
من واسه عطرها یه نامگذاری واسه خودم دارم. به این عطر هم میگم تهاجمی و زننده. انگار با ادم دعوا داره این عطر. خیلی تنده. من درجا سردرد گرفتم.
راستش من هرچی اینو بو کردم متوجه نشدم چه بویی داره. انگار هیچ بویی نداشت واسه من. خیلی ضعیف بود. فکر کنم فقط بوی آب دریا میده...
2 تشکر شده توسط : ابراهيم عباسی راکی حسین محمدی‌ فرد

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir