نظرات | Eric Revo
ترتیب نمایش
No. 1 for men
لینک به نظر 21 خرداد 1405 تشکر پاسخ به محمدعلی طاهری
دقیقا! برای من هم عجیب بود ، درست می فرمایید، ذهنیت مصرف گرایی اشتباهه، انسان های باهوش رایحه ایی رو استفاده می کنن که می پسندن و بهشون میاد قطعا حماقته که صرفا بر اساس لیبل تن پوش کنیم. موفق باشید
19 تشکر شده توسط : مهران میرزایی مرتضی ع
علت خرید این ادکلن یه ماحرای اشتباه لُپیه که دوستم انجام داد،به اشتباه خریده شد، عین اسمش که ترکیبی از کریستین دیور و دراماست، ببینین بوی رام و این داستان ها نیست بهترین چیزی که می تونم بگم بویی شبیه کیک پرتقالی داره بوی پرتقال و وانیل باهم بهم چسبیده ان، به بینی من کاکائویی در کار نیست، رام یه خرده، بوی شیرین و گورماند داره، دقیقا مثل تصاویر تبلیغاتی که بالا گذاشتن که عطار به نوعی مثل سرآشپزه و انگاری داره یه کیک می پزه، همه پسنده اما خاص نیست راستش،برای زمستون عالیه، عملکردش متوسط رو به خوبه. آیا توصیه به خریدش می شه؟ راستش نه! اما غربی ها عاشقشن اگه بیرون ایران هستین بله توصیه میشه، در ایران خیر! شیشه اشو دوست دارم مینیماله و بسیار با کیفیته.
33 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official          nazanin
تو سال ۱۸۸۸ آقای خونه مُراتی (کَزَموراتی ) تو بولونیا این کارگاه عطرسازی کزموراتی رو تاسیس می کنه،کجا کارش میگیره؟ وقتی که عطر هدیه اش مورد پسند اولین ملکه ایتالیا یعنی مَرگَریتا ساوُی میشه، بعدا تو دهه بیست میلادی عطرسازی خونه مراتی (کزموراتی) ورشکست میشه و می بنده و شصت وهفتاد سال بعد سال ۲۰۰۹ که سرجف اونو ارزون می خره و لاینشو راه میندازه، سرجیو مومو ، رئیس زرجف، اسم کوچیکش که مامان بزرگ اسلاوش صداش می کرد جف joff بود،(رسم مرسومیه تو بالکان) تو شرکتم همین جور صداش می کردن البته برا احترام sir می ذاشتن قبلش، از بس تو زبون چرخید شد زرجف مثل تبدیل محمدعلی به مملی، اینم داستان اسم این ادکلن، پس ۱۸۸۸ سال عجیب غریبی نبود فقط سالی بود کلادیو و پسرش به این فکر افتادن که مغازه اش راه بندازه.
34 تشکر شده توسط : Venus هاشم پور
دوست مهربان و ارجمند، تلفظ صحیح پِ سی فِک (پِسیفک) و در استرالیا پَسیفک هست که اسم اقیانوس آرامه، پاسیفیک که گفتید و تلفظی که اصلاح کردین صحیح نیست. شادکام باشید
10 تشکر شده توسط : Venus هاشم پور
رنگ بدنه فیروزه ایی، سبز نیست، ولی اسمش هست "سبزی خالص" ، یعنی همون سبزیجات ، ولی توش چیه؟ به غایت میوه! چرا اسمش رو نذاشتن فروتّا فرسکا frutta fresca اینجوری بیشتر به اسمش می خورد، ولی خب شاعرانه نبود و ایتالیایی ها متخصص اینن که چیزهای ساده رو با شاعرانه کنن و به بقیه بفروشن ، نه واقعا کلمه romanticize رمانتیک سازی از کجا میاد؟ از رومن ها ، رمی ها. راجع به رایحه که تو کیفیت و بوش شکی نیست، فقط خواستم بگم این کار به نظرم برای خانم هاست یونی نیست. این کار به همراه اَچنتُ تنها رایحه هاییه که از این خونه عطرسازی به بینیم خورده. جفتشون خوب بودن ولی جفتشون به نظرم یونی نیستن.
32 تشکر شده توسط : Venus هاشم پور
God of Fire
لینک به نظر 2 خرداد 1405 تشکر پاسخ به مسعود اسدی
نخند 😂 خودم می خوام دوپ فرنچ اونیوش رو بگیرم ، ظاهرا بوش جذابه برای عموم، نظرمو پس می گیرم ، به هر حال من فعلا نه زن دارم نه بچه، پس به فکر نوادگان و میراث بوی انبه امم نیستم
13 تشکر شده توسط : هاشم پور broken
Gran Ballo
لینک به نظر 2 خرداد 1405 تشکر پاسخ به FARNIYA
من این کار رو تا حالا بو نکرده، خیلی از کارهای این خونه عطر رو اصلا بو نکردم واسه همین اطلاعاتم ناقصه نمی تونم نظر بدم. از سوسپیرو فقط اَچِنتُ ( اینم اسمش رو زیاد اشتباه می گن حتی تو انگلیسی هم اشتباهی اکنتو ، اکسنتو می گن ) تست کردم برای خودم و به نظرم خیلی گلی و زنونه بود.
19 تشکر شده توسط : هاشم پور کاید امیر
خوب شد اشاره به ایتالیا کردی یه نکته بگم تلفظ صحیحش گرن بالو نیس که تو ایران بابه، گِرَن بَلّو (ل رو با تشدید باید بگی) میشه یعنی رقص مهم ، صفت تو ایتالیایی خیلی وقت ها پشت کلمه قرار میگیره، درستش این بود اسمش میشد ballo grande ولی اون صفته اومد قبل از اسم که به جای اینکه معنی بزرگ به عنوان سایز بده ،معنی بزرگ به معنی مهم بودن بده. اون e ته گرنده هم برای این حذف شد که جای حرف تعریف اومده. یعنی خواستم بگم این مراسم میلانیزه اسمشم تریک و داستان داره ، تازشم این مراسم بیشتر از این که یادآور فیری تیل باشه اتفاقا برعکس تم مراسم پذیرش انقلاب صنعتی و دست آوردش بوده. کلا داستان جالبی داره
31 تشکر شده توسط : هاشم پور          nazanin
نحوه مواجه شدن فروشگاه - ایران- مطمئنم اصل بوده- فصل بهار تقرییا ۲۵ درجه-فضای باز :
خب من تقریبا همه این لاین رو بو کردم همچنان انتخابم OG و اون فضای شادشه. اول اینکه برخلاف اسم اینتنسش انتظار عجیب غریب نداشته باشین، عین نسخه edp هستش ، همونه فقط یه کم دارک تر. اتاق پر کن نیست ولی خب کناریت قطعا متوجه میشه اینو زدی، ماندگاریش خوبه روی لباس پخشش هم متوسطه. شاید نسخه های جدید کمی ضعیف باشن که به مر ر زمان احتمالا جونشون بر می گرده ، من برخلاف بقیه خوشحال نیستم که سیبشو برداشتن اون سبزی سیب و نعناع og رو اگه مثلا غنی تر و دارک می کردن خوب میشد. به نظر من برای دمای بالای ۲۵ درجه و زیر ۱۴ درجه خوب نیست. یعنی میشه یه کار خوب برای پاییز ، بهار خنک و شب های خنک تابستون و روزهای گرم زمستون. ارزش خرید که به نظرم لو پارفام بهتر از اینه. روزگارتون شیرین
29 تشکر شده توسط : هاشم پور مهریار
اصلا این عطر به همین اسم مشهوره: عطر عروس
به واسطه بوی سفیدش و پخش بسیار عالی و خاص مهمونیه.
خاطره ی خوبتون هم مبارکتون باشه
21 تشکر شده توسط : هاشم پور Sofiaaaa

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan