نظرات | احسان
ترتیب نمایش
Acqua di Parma Magnolia Nobile
بوی مادر , بوی یاس!

یه عطر کاملا نوستالژیک برای من ! بوی یاسی که از این عطر به مشام من رسید یادآور شیرین ترین انتظار زندگیم بود ! بچگی , کنار جانماز مادر و انتظاری بی نهایت شیرین برای امن ترین و گرم ترین آغوش دنیا ! این عطر بوی همون انتظار رو داره بوی همون حس , بوی همون روزها , بوی لذت بخش ترین روزها ! بوی زیباترین آفریده خدا , مادر !

عطری بسیار با کیفیت و دلنشین بر پایه گل و مرکبات ! بوی گل یاس جز جدایی ناپذیر این عطره که از ابتدا همراه با کمی بوی ترش لیمو خود نمایی میکنه و در ادامه فضای کار کاملا گلی میشه با بوی غالب یاس که در کنارش بوی رز هم برای من قابل تشخیص بود ! ماندگاری و پخش کاملا خوب و قابل قبول! مناسب یک خانم جا افتاده و علاقه مند به بوی گل مخصوصا یاس! از نظر من به هیچ عنوان برای آقایان مناسب نیست هر چند آقایونی که به استفاده از عطرهای زنانه علاقه دارند عاشقش میشن!!!

موفق و پیروز باشید !
شب خوش!

7 تشکر شده توسط : shima.a ماتیو دلارو
Dior Homme Sport
زنبق ; بودن یا نبودن !

وقتی حرف از لاین Homme دیور میاد وسط ناخواسته تمام ذهنمون میره به سمت زنبق و اون حالت پودریش ! طبیعی هم هست چرا که از سال 2005 که این لاین دیور افتتاح شد زنبق عضو جدا نشدنی این لاین بود .دیور اوم اصلی , اوم اینتنس ,و اوم پارفوم 3 عطری که زنبق به بهترین شکل توی اونها به کار رفته و اون بوی پودری دوست داشتنی رو به وجود اورده و البته در کنار اینها اوم اسپرت نسخه 2012 و ...!
اوم اسپرت نسخه 2008 اولین عطر بود که از امضای همیشگی این لاین دیور استفاده نکرد !

نسخه 2008 : جای خالی مهمان همیشگی
این نسخه با ترشی دوست داشتنی لیمو , تند و تیزی زنجفیل و کمی تلخی و بوی گس مانند که از گریپ فروت میاد رو به روییم که خیلی بوی جذاب و شادابی داره مخصوصابوی طبیعی ترشی لیموش بی نظیره زمان بگذره این ترشی و تندی اولیه در کنار چوب صندل نسبت به شروعش حالت لطیف تر پیدا میکنه ولی همچنان تند و تیزیش مهمون مشامتونه !

نسخه 2012 : بازگشت زنبق
توی این نسخه محض اسپری تفاوت با نسخه 2008 قابل تشخیصه هم اینکه مثل 2008 خبری از اون ترشی و تندی طوفانی نیست هم اینکه بوی زنبق کاملا حس میشه ولی بیشتر همون اوایلش تفاوت اصلی این نسخه با دو نسخه 2008 و 2017 علاوه بر بوی زنبق اولیه و تا حدودی میانی عطر , بوی چوب کاملا محسوسه پایانیشه برای همین در مقایسه با 2 نسخه دیگر سنگین تر و جدی تره!

نسخه 2017 : ورود پرتقال خونی خروج مجدد زنبق
این نسخه تفاوت اصلیش با نسخه 2008 میدان دادن بیشتر به گریپ فروت به جای لیمو و در ادامه اضافه شدن بوی نسبتا شیرین پرتقال خونی برای اولین بار در این لاین دیور هست! بنابراین از اون تند و تیزی و ترشی با اون شدت 2008 خبری نیست و بوی تلخ و گس گریپ فروت شیرینی نسبی پرتقال خونی و کمی ترشی لیمو خودنمایی میکنن! در کنار اینها بوی تندی هم حس میشه به نظر من زنجفیل امد ولی ترکیبات عطر نشون داد فلفل بوده ! خنک و شاداب و کاملا مناسب تیپ اسپرت وسط گرمای تابستون !میتونه تا حد زیادی جای خالی نسخه 2008 رو پر کنه!

ماندگاری
2008 : 10/10
2012 : 5/10
2017: 9/10

پخش
2008 : 7/10
2012 : 5/10
2017: 7.5/10

سلیقه شخصی با توجه به علاقه به روایح سیتروسی
2008 : 9.5/10
2017 : 9/10
2012 : 7/10

رو به راه و موفق باشید
شب خوش!




9 تشکر شده توسط : Shahrokh Mohammad
CK One
بوی عشق!
یه شروع بسیار تند و تیز با بوی لیمو و ترنج و هل در بستری سبز و گیاهی یه مقدار بهش زمان بدید هم زمان با فروکش کردن تند و تیزی اولیه یه مقدار بوی گلی به عطر اضافه میشه که کاملا بالانس خوبی داره و پاش رو از گلیمش دراز تر نمیکنه و البته در کنار چوب صندل باعث ایجاد یه حالت کرمی میشه !تغییر نتش روی پوست من خیلی سریع اتفاق میفته ولی روی لباس کاملا میره روی دور آهسته!
شاید اگر قراره باشه یک بو برای عشق تعریف کنیم این عطر کاندید درجه یکشه ! به شدت بوی شاداب و تر و تمیزی داره یه عطر برای استفاده روزانه مخصوصا توی بهار و تابستان و جمع های دوستانه که روی تیپ اسپرت به خوبی میشینه تا 7 8 ساعت هم بلند نمیشه!
ارزش خرید بسیار بالا به شرطی که دلتون جوون باشه و قبول داشته باشید سن فقط یه عدده !

عشق کنید و عشق بورزید !
شب خوش !
7 تشکر شده توسط : Mahan دکتر فرشاد
+
miss dior brume soyeuse pour
pure poison dior
2 تشکر شده توسط : مهسا نصرتی TH_MEN
در کنار پیشنهاد جناب م س پشنهاد میکنم لی جاقدن موسیو لی هرمس و دارسی مارلی رو تست کنید

1 تشکر شده توسط : مهسا نصرتی
ارادت داریم مهدی عزیز ممنون
1 تشکر شده توسط : مهدی
Atelier cologne -Orange sanguine
پرتقال تو سرخ!
ازون عطرای فوق العاده دوست داشتنی با بوی فوق العاده طبیعی پرتقال تو سرخ البته خدا رو شکر در کنار نارنج ! بوی خود پرتقال تو سرخ توی این عطر شیرینه که تندی و ترشی نارنج کمی متعادلش کرده البته در حد توانش ! در مورد ماندگاری و پخشش بدون تعارف یه بشقاب پرتقال تو سرخ قاچ شده تر و تازه گذاشتن جلوی شما داری با بوش حال میکنی تا به خودت میای میبینی اول بوش رفته بعد خودش !ای بابا! بودی حالا! رفت مثل اینکه ! در عین اینکه دوست داشتنیه یهو ول میکنه میره البته بدون ناله و شکایت و با حفظ کیفیت اولیه! به شخصه از از امدنش خوشحال شدم ولی رفتنش ناراحتم نکرد چون به نظرم چند ساعت مداوم بوی پرتقال توسرخ دادن برام جذاب نیست همون 2 3 ساعت کافیه من راضیم خدا هم ازش راضی باشه ! فکر میکنم جناب اشویگر عزیز هم با من هم عقیده بودن که زود بشقاب رو برداشتن تا شام سرو بشه!
پخش : C
ماندگاری روی پوست : C
کیفیت رایحه : A+
ارزش خرید: B

ضمنا منم مثل شما میدونم پرتقال خونی واژه معمول تریه! ولی قبول کنید تو سرخ کم ریسک تره! شانس که نداریم یه بنده خدایی میاد میپرسه خون تو پرتقال و پرتقال خونی تو عطر نجس نیست!؟ 2 سال بعد 2 نفر با چوب میفتن دنبالش ! 2 نفر قهر میکنن! 2 نفر اون وسط شاعر میشن! سایت میره رو هوا! ریسک نکنیم بهتره! ما نوشتیم تو سرخ شما بخونید تو سرخ به بقیه هم بگید بخونن تو سرخ !


شاد و موفق باشید!
شب خوش!






17 تشکر شده توسط : شکیبا rick
سلام خدمت مدیریت محترم سایت
قسمت نتهای این عطر نیاز به اصلاح داره !نت اصلی این عطر لیمو هست که ذکر نشده !

با تشکر
2 تشکر شده توسط : Haddock TH_MEN
سلام محمد عزیز
ضمن شتکر از مدیریت محترم سایت برای اضافه‌ کردن chambre noir و still life .
در جهت تکمیل نظرم و پاسخ به شما دوست عزیز درمورد پخش‌بو‌ با تست سمپل نمیتونم دقیق نظر بدم ولی‌ ماندگاری خیلی خوب تا ۱۱ ساعت رو پوست خشک من داره ولی به هیچ وجه بوی‌ همه پسندی نداره حتما قبل خرید تستش کن سمپلش در دسترس هست .

موفق باشی.
1 تشکر شده توسط : ‌آرش

الفکتیو استودیو شامبغ نواغ (Chambre Noir) : اتاق سیاه!

مردی با کت چرم کنار تل هیزم سوخته!
عطر با رایحه فلفل باز میشه به سرعت یه بوی دود غلیظ رایحه فلفل رو کاور میکنه از اینجا به بعد با بوی دود حاصل سوختن چوب طرفیم که تنها نیست یه بوی فلورال در کنارش هست یه مقدار این قسمتو لطیف تر کرده ! دود چوب سوخته گل ! در تمام مدتی که با بوی این سه میگذره صدای قدم های مرد چرم پوش رو حس میکنیم که به تل هیزم نزدیک میشه آهسته آهسته چرم خودشو غالب میکنه یه بوی چرم شیک مثل بوی کت یا کفش چرم نو که در کنار وانیل فضای کار رو شیرین میکنن! چرم دود وانیل! بیس نت این عطر بهترین قسمتشه و شیرینیش اصلا آزار دهنده نیست به نظرم !
تست شده با سمپل اورجینال 4D15548
فکر میکنم دود هم تموم شد ! الان فقط چرم !


موفق و خوشبو باشید!
6 تشکر شده توسط : محمد مهدی وحدتی عماد

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir