نظرات | نیما زند
ترتیب نمایش
بی نهایت سپاسگزارم جناب ایکاروس
ایکاروس عزیز سلام
سپاس از مهرتان. از کارهایی که معرفی کرده بودید تقریبا نیمی را تست کردم.از دیور فارنهایت و عود کرید اصلا خوشم نیامد. واندرعود و نارسیس رودریگز و آکوا دی پارما لدر را تاحدی پسندیدم اما هیچکدام مرا ارضا نکرد.به نظر شما چه گزینه های دیگه ای میتونه واسه من مناسب باشه؟
سلام به دوستان
جناب ایکاروس عزیز برای یک پسر 23 ساله منزوی،رمانتیک،نقاش،با مطالعه، روشنفکر،عاشق سینمای اروپا و فضاهای سورءال و شاعرانه ( فیلمهای لینچ و تارکوفسکی) و البته درونگرا و کمی خجالتی میشه یه عطر خوب معرفی کنید.هم نیش هم دیزاینری. در ضمن عطرهای مورد علاقش تق هرمس، وود راکی و توباکو وانیل تام فورد هستن.
با سپاس
سلام با تشکر از مدیریت محترم سایت.من عطر قبلیم لالیک مشکی بوده میخواستم یه عطر تو همین مایه بو که بوی چوب و دود داشته باش و پخش بو و ماندگاریش هم خوب باشه بهم معرفی کنید.قیمتش هم مهم نیست...با تشکر از سایت خوبتون

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir