نظرات | ANA
ترتیب نمایش
شباهت زیادی با تام فورد بلک لاکر داره
فقط این سنگین تر و دودی تره
6 تشکر شده توسط : مرتضی ع Huseyin_taheri_official
واقعا نتونستم باهاش ارتباط بگیرم
خیلی خیلی عطری مصنوعی هست
7 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official حسنا
بوی چوب نم خورده سوخته یا بوی قند سوخته اما اولی بیشتره
چقدر با صلابته اما همه پسند نیست
به شخصه دوس ندارم روی تن مردی که دوسش دارم باشه
گرررررم و استفاده در هوای خیلی سردم نه مثلا اواسط پائیز
آخ که چقد دلم برای حال و هوای پائیز تنگه
15 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official علی متقی پور
بهترین نوع تعریف و راهنمایی که میتونستید برای شناخت اولیه ازین عطر به ظاهر مرموز باشه
ممنون
4 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official علی موسوی
سلام و عرض ادب خدمت شما دوست گرامی
نظر شما رو خوندم خیلی حرفه ای بود
سوالی دارم اینکه آیا سایت یا جایی هست که بتونیم بریم اونجا و عطر مورد نظرمون رو اینجوری برداشت کنیم که در چه درجه هوایی بهترین بازخورد و قدرت رو داره؟
ممنون میشم جواب بدید...
سلامت باشید
4 تشکر شده توسط : علی موسوی Huseyin_taheri_official
اگه این کار رو یک عطار ایرانی خلق میکرد .....
نظرات: اه اه پیف پیف
نگید نه
ما اینیم
5 تشکر شده توسط : علی موسوی سعید بجنوردی
گرین آیریش گرین آیریش گرین آیریش

نمیدونم اولیویه کرید فکر اینو کرده بوده که بعد از ۴ دهه این رایحه میتونه هنوز کشش داشته باشه و مخاطب رو جذب کنه ؟؟؟
نمیدونم پس ذهن این عطار چی گذشته که این عطر رو اینجور استادانه خلق کرده ؟!
بهش میگن صابونی تکراری ووووو
ولی وقتی استفاده میشه مصرف کننده میفهمه که تمام کم لطفی ها بهش الکی بوده
پرررررر از طراوت و شادابی و باکلاسی درش نهفته ست
بوی تمیزی بشدت جذابی داره توی هوای گرم خیلی بازخورد داره
من کجا فهمیدم این کار شاهکاره ؟ اونجایی که خودم مصرف کننده ش بودم و عاشقش بودم اما روزی که یک آقای خوش لباس وارد مغازه شد و کولر گازی مغازه روشن بود وقتی که ایشون وارد شد بوی خنک و با طراوت گرین ایریش که پوشیده بود پیچید توی فضای خنک فروشگاه من اونجا فهمیدم که باید به این رایحه تعظیم کرد


چقدددددررررر جذاب بود این رایحه و در ادامه اون آقا رو چندین لول بالا برده بود
18 تشکر شده توسط : حسین سعیدی 🄼🄾🄽🄰
سلام و عرض ادب
این عطر خیلی خیلی خیلی انرژی بخشه
بویی از لطافت نرمی در عین حال پر ادعا داره
اون بوی نعناع همراه با نارنگی که اولشش ازش میزنه بیرون دیووووونه کننده ست
انتهای کار که نگم چقدر چرب و شیرینه
بوی دوستی میده😅
9 تشکر شده توسط : علی متقی پور جعفرنژاد
سلام عرض ادب
انروز این کار بطور اتفاقی امتحان کردم بعد وارد آسانسور بیمارستان شدم
خانمی پشتم ایستاده بود متوجه شدم داره خفه میشه فن آسانسور زد
منم اصن به روم نیاوردم😉😄
البته حق داشت توی این فصل که کمی هوا گرمه وقتش نبود
8 تشکر شده توسط : نَرشا  HOMON
سلام وقت بخیر
انروز این کار تهیه کردم
و ابتدای رایحه منو به شدت یاد میستری توباکو انداخت )کارولینا هررا(
ی بوی ویسکی خفیف داره انگار ریشه خیس و نم دار یک گیاه رو از خاک دربیاریم و بو بکشیم همچین حالتی
عطر کاملا مردانه ست و من که خانم هستم میپسندمش کلا عطرهای مردانه رو میپسندم تا زنانه
خوب بود ولی خاص نیست
8 تشکر شده توسط : مرتضی ع میثم

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan