نظرات | گلی.ش
ترتیب نمایش
در پاسخ به دوستی که راجع به این عطر از من سوأل کردند،
عطری لطیف و دوست داشتنی با رایحه ی نسبتاً غالب چای،بسیار مناسب برای استفاده در کنار همسر و خانواده با ماندگاری متوسط و شاید بتوان گفت پخش نه چندان راضی کننده،ولی رایحه به قدری مطلوب است که می توان از ضعف پخش آن چشم پوشی کرد،ضمناً نسخه ی بنفش این سری هر چند رایحه اش به دلنشینی این نسخه نیست ولی پخش و ماندگاری بهتری دارد.
1 تشکر شده توسط : shima.a
ممنون سحرعزیز به خاطر راهنماییت،
موردهایی که گفتی رو می رم امتحان می کنم.بازم ممنون،
سحرجان،ممنون از کمکت،
عطرهای قبلی من،سینما،آنژودمون لسکرت،دبیت و کریستال نویر بودند،البته من ازعطرهای تند مثل الین به شدت متنفرم و اصلا نمی تونم تحمل کنم. یک عطر نسبتا گرم و با قیمت مناسب برای پاییز و زمستان می خوام که پخش و ماندگاری مناسبی داشته باشد،ریحانا ربل فلور رو تست کردم و خوشم اومد نمی دونم به درد این دو فصل می خورد یا نه،ولی نود و ربل رو تست نکردم،به نظرت با توجه به سلیقم چی بگیرم؟
سحرجان ممنون از کمکت،فقط اینکه به نظرت رایحه ی کدومش بهتره؟ و آیا با همین حدود هزینه گزینه ی بهتری هم برای پاییز و زمستون وجود داره؟
سلام دوستان،می خواستم بپرسم کدوم یک از پرفیوم های ریحانا برای استفاده در پاییز و زمستان مناسب تره؟کدوم یکی موفق تر و پر طرفدارتر بوده؟ و یا اینکه اصلا با همین مقدار هزینه آیا گزینه ی بهتری از جهات رایحه، پخش و ماندگاری برای فصول پیش رو وجود داره؟

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir