نظرات | elin
ترتیب نمایش
این عطر رو به تازگی تست کردم پخش و ماندگاریش عالیه خیلی هم خوشبوعه. برای من یه کم شبیه لاوی ابل بود. فکر کنم بیشتر گرمه تا معتدل و بیشتر زنانه است و به نظر من اصلا تم مردانه نداره. برای زمستان عالیه. رو لباسم که تست کرده بودم تا چند روز بوش کل اتاقم رو پر کرده بود. رایحه رز هم به نظر من اصلا غالب نیست.
1 تشکر شده توسط : نوید ابوطالبی جهرمی
دوست عزیز اگر دنبال عطر خاص و کمتر تکراری میگردین به هیچ وجه روی لانکوم لاویه بل حساب نکنین تازگیا روزی نبوده که از خونه برم بیرون و بوی این عطر رو نشنوم هرجا میرم همه بوی لاویه بل رو میدن اونقدر که خودمم از خریدش به کل منصرف شدم. آرمانی کد هم قبلا تست داشتم به نظرم خاص نبود و پخش و ماندگاری خوبی من ازش ندیدم.
3 تشکر شده توسط : Sharare Seti
در مورد رایحه گلفروشی عطر ورساچ برایت کریستال (درب سفید) رو امتحان کنید اولین بار که بوش کردم دقیقا حس بودن در گلفروشی رو بهم داد با اینکه تو ترکیباتش رز نداره ولی بوی رزی که تو فضای مرطوب گلفروشی هست رو آدم تو این عطر احساس میکنه و تو بازخوردهایی که گرفتم هم چند نفری به این اشاره کردن که رایحه گلفروشی میده. بیشترین و بهترین بازخوردهام رو از همین ورساچ برایت کریستال گرفتم.
1 تشکر شده توسط : شکیبا
من دنبال نسخه سفید رنگ این کار میگردم هرچی گشتم پیدا نکردم از دوستان اگر کسی اطلاع داره که کجا میتونم پیدا کنم ممنون میشم منو راهنمایی کنه.
من این عطر رو دارم.برای تابستان عالیه. خنک و خوشبو و بی آزاره. هروقت استفاده میکردم اطرافیان هم میگفتن حس خنکی به آدم میده.
1 تشکر شده توسط : Kity.perfumelover
من به تازگی این عطر رو تست کردم.برای من واقعا دوست داشتنیه حس رهایی و آرامش به من میده لحظه به لحظه بیشتر عاشقش میشم. در مورد این عطر خاص نظرم اینه که اصلا به کامنت ها توجهی نکنید خودتون حتما تستش کنید.
یه انتخاب عالی برای بهار و تابستانه.اولش برای من کاملا بوی هلو میده که خیلی خوشاینده بعد شکوفه پرتقال و وانیل که تا آخر میمونه.هیچ چیز در این عطر آزار دهنده نیس ماندگاریش خوبه فقط پخش بوی چندانی نداره که با توجه به ملایم بودنش طبیعیه.درمقایسه با نسخه صورتیش که رز داره خیلی شیک تر و همه پسند تره.
بوی چای رو تو این کار کاملا احساس میکنم و به نظرم یه عطر بسیار ملایم و خوشاینده و مناسب برای بهار و تابستان.
امروز تستش کردم وقتی میمونه خوشبو میشه ولی در لحظات اول به شددددت بوی گلاب میده البته بوی گلاب طوری نیست که تموم بشه چون وقتی از نزدیک لباس رو بو میکنم بوی گلاب واضحه ولی از دور که بوش میاد خیلی خوبه پخش بو و ماندگاری بالایی داره.
سلام دوست عزیز
شما اگه از رایحه سافاناد خوشتون میاد از دستش ندین. من ملیورا رو تست کردم و هیچ چیز خاصی توش ندیدم جز اینکه یه عطر خوشبوی معمولیه که ماندگاری بسیار کمی داره. خودم هیچوقت فکر نمیکردم سافاناد گمشده من باشه ولی الان واقعا از خریدش راضی هستم برای من بوی بهشت میده تا به حال هیچ عطری اینطوری راضیم نکرده بود درسته پخش بوی چندانی نداره ولی رایحه اش فوق العاده است تنها اشکالش قیمتشه که اونم به نظر من ارزشش رو داره.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir