نظرات | رسول رجبی
ترتیب نمایش
هر آنچه که بنده می‌خواستم در مورد این عطر بگم رو شما بسیار کامل تر و زیبا تر بیان کردید
ممنون از قلم زیباتون
4 تشکر شده توسط : LOGGEDOUT          nazanin
این عطر فقط وقتی خوبه که یه روز از اسپری کردنش گذشته باشه وگرنه برای من کمی زننده س و حس و حال عربی داره
بنظرم هالتین پارفومز د مارلی ایرادات این عطر رو گرفته و رایحه ملایم تر و شیک تری درست کرده
(اینکه با بیس عود هم میونه خوبی ندارم بی تاثیر نیست)
6 تشکر شده توسط : LOGGEDOUT          nazanin
یکی از روایح خاص دنیای دیزاینری
7 تشکر شده توسط : اورفئوس نیلوفر کرامتی
بهترین و پخته ترین عطر از این لاین
انگار که تمام اشکالات این لاین رو برطرف کنی و یه کار خنک منحصر به فرد تر و شیک تر خلق کنی
8 تشکر شده توسط : Mahdi chavoshi بهروز خوش بین
حیف واقعا
رایحه بشدت شیک و باکلاس و کلاسیک اما پخش و ماندگاری افتضاح
3 تشکر شده توسط : علی موسوی مروت
سلام و عرض ادب
اتفاقا اومدم تو قسمت نظرات که همین رو بگم
اکثر ما ایرانیا روغن بادام تلخ رو می‌شناسیم و بوش برامون ناخوشاینده
این عطر با وجود ترکیبات جذابی که داره باز هم بخاطر نت بادام کمی زننده هست
بنظرم در تام فورد وانیلا سکس این نت رو جذابتر طراحی کردند
و بهترینِ عطرهای بادامی همچنان پگاسوس هست
5 تشکر شده توسط : حمید ارکید
ادیکت جذاب!!!
بنده بشخصه جنسیت در عطر برام خیلی مهمه تا حدی که عطرهای یونیسک.س رو هم در ذهنم به یک جنسیت تعلق میدم مثلا باکارات رژ رو کاملا زنونه و آنجلز شیر رو کاملا مردونه میدونم.
اما در مورد بعضی عطرها واقعا نمیتونم از این عقیده پیروی کنم و یه پارتی بازی کوچیک انجام میدم 😂
اولیش تام فورد بلک اورکید بود که خداروشکر به اسم خانوماست و به کام آقایون ...
و دومیش دیور ادیکت جذاب :)))
از رو یک شیشه اسانس پنج گرمی خالی باهاش آشنا شدم و پس از پرس و جو فراوان و شکست های زیاد اسمش رو فهمیدم و متوجه شدم زنونه س اما این دلیل نمیشد من سرد بشم نسبت بهش
مثل اسمش معتادش شدم و استفاده کردم و در تمام بازخوردهایی که ازش گرفتم حتی یک نفر هم بهم نگفته که این عطر زنونه‌ س!
شکوفه نارنج و کمی ادویه در ابتدا
اضافه شدن یاس و قدرت گرفتن وانیل که هر چی جلو تر میره شیرین تر و کرمی تر و گورماند تر میشه
یه شاهکار اعتیاد آور از جناب دماشی
از ادمین عزیز خواهش میکنم یه پارتی بازی داشته باشه و این عطر رو هم برای خانوما و هم آقایون معرفی کنه 😂
علاوه بر خودتون روزگارتون هم خوشبو ♥️
12 تشکر شده توسط : نَرشا parissa
کلاسیک و تمیز و با وقار و دیگر هیچ ..
10 تشکر شده توسط : هاشم پور امین رستمی
منو یاد بازی اساسینز کرید میندازه
ازیو تو اون فضای عربی
تند و تلخ و ترش در ابتدا و در آخرش تمیز و با وقار
مو لا درزش نمیره
وقتی بار اول به مشامتون میخوره از ته صندوقچه مغزتون یچیزایی از کودکی و نوجوونی میزنه بیرون
11 تشکر شده توسط : طوفان طوفانیان Andreas
بشدت پرفورمنس بالا و خط بوی زیبایی داره
یه انتخاب خوب برای همه مکان در فصول سرد
3 تشکر شده توسط : Blanca Telecaster

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan