نظرات | رسول رجبی
ترتیب نمایش
Malibu - Party in the Bay
لینک به نظر 25 خرداد 1405 تشکر پاسخ به محمد ماپار
ممنونم 🙏🏻
4 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official محمد ماپار
هوای خیلی خنک این بهار هنوز دستمو باز گذاشته که از عطرای گرم استفاده کنم
گرچه که در این اوضاع کنونی عطر جز آخرین دغدغه هاست و به صرف عطرباز بودن و عادت به عطر زدن سمتش میرم

لکن چند وقته افتادم به جان پاشای دوست داشتنی
فرقی نداره کجا و چه وقت و چرا
فقط پاشا
همچنین در تعجبم که چجوری هنوز بازخورد داره
مگه نمیگن دِمُده شدی پاشا جان؟ چطوری؟

وامیستم کار خودش رو بکنه و اون آخرش که یه بوی تمیز و کمی ترش و آلبالو مانند ازش مونده بچسبونم به بینی و عشق کنم

به جناب عشق گفتم تو بیا دوای ما باش
که به پاسخم بگفتا تو بمان و مبتلا باش

خداروشکر که مبتلاییم
پاشا جانم مبتلاس
جناب کاوالیه هم که این شاهکار رو ساخته مبتلاس
شاید چون مبتلاییم امیدواریم ...

شاد و خوشبو و مبتلا باشید.


22 تشکر شده توسط : محمود بالاشهری علی تقوی
Black Lacquer
لینک به نظر 5 خرداد 1405 تشکر پاسخ به Pooria
اتفاقا امروز تو مسیرم داشتم از کنار پاساژ زیست خاور مشهد رد میشدم و یاد عتیقه فروشیای طبقه پایینش افتادم
شاید بگید سطح دغدغه رو ولی رفتم اونجا و به یکی ازون مغازه دارا که گرامافون داشتم گفتم یه صفحه گرامافون بده بو کنم :)))
شگفت انگیز بود واقعا
یه بوی شیرین و کمی خاکی دریافت کردم ازش و واقعا همچین بویی به مشامم نخورده بود
خلاصه حال کردم
19 تشکر شده توسط : مرتضی ع کامبیز سخی
Black Lacquer
لینک به نظر 3 خرداد 1405 تشکر پاسخ به محسن
چه جالب ممنون از راهنماییتون 🙏🏻
2 تشکر شده توسط : اتیل مالتول محسن
فقط میخوام بدونم صفحه گرامافون چه بویی میده!
7 تشکر شده توسط : Amir Huseyin_taheri_official
هیچوقت مردم این زمونه رو بخاطر خیانتی که با پچولی به لاوندر کردن، نمیبخشم ..🧑🏻‍🦯
8 تشکر شده توسط : حسین سعیدی          nazanin
آقا یبار اتفاقی روی لباسی که بوی هالتان میداد این شوید ۳۳ رو زدم واقعا ترکیب خفنی شد :)
9 تشکر شده توسط : Aramis محمدرضا
Pasha
لینک به نظر 12 اردیبهشت 1405 تشکر پاسخ به Andreas
🙏🏻♥️
کارتیر پاشایی که مدرن شده!
5 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official حمیدرضا شیری
بولگاری آکوا 🩵
اونتوس دریایی ..

وقتی چشمت به آفتاب تیغ میخوره و میخوای یه رایحه خنک همراهیت کنه آکوا آخرین پناه هوای گرمه

ساکت، باوقار و شاداب

کاش دغدغه این روزامون این بود که عطر چی بزنیم
17 تشکر شده توسط : سعید رنجبر Tina

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan